|
Post by Merel on Jun 11, 2007 8:36:36 GMT 2
Mariël lachte. Ze haalde haar hand door zijn haar. "Dan zou ik maar snel iets tegen die vloek verzinnen, anders kun je het nog wel eens lastig krijgen." Zei ze grinniktend. Gelukkig kon ze zelf aardig tegen kietelen.
|
|
|
Post by leyla on Jun 11, 2007 17:46:11 GMT 2
Leyla stond nog steeds vlak bij de deuropening en keek naar het optreden van Mariël en Florian. Langzaam liep ze naar de andere toe. Ze keek naar hoe Florian werd gekieteld. Even dacht ze om Mariël te gaan helpen, maar toen vond ze dat ze dat wel zelf kon uitvechten. Maar met Aaron kon ze nog wel helpen. Ze pakte haar toverstok. "Wingardium Leviosa" Fluisterde Leyla en richte met haar toverstok op de lollies in Aarons hand.
|
|
|
Post by melien on Jun 11, 2007 17:57:20 GMT 2
De lollies vlogen uit Aaron's hand. Hij draaide zich om en keek recht in Layla's ogen. Hij begon te grijnzen. "Waarom deed je dat nou weer?" vroeg hij verbaasd. Daarna pakte hij zijn toverstok en gaf Leyla de leuke kleuren groen en zilver. Daarna liep hij naar de lollie afdeling en pakte nieuwe lollies.
Elvira had inmiddels een lollie in haar mond gestoken en keek van een afstandje toe. Dat vond ze even veiliger dan er middenin te gaan staan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 11, 2007 18:36:45 GMT 2
"Nee nee hou op hou op!" gilde Florian wanhopig en rolde over de gladde koele vloer van Zachiaras. Hij krabbelde overeind en probeerde zo ver mogelijk van Mariël uit de buurt te blijven "Mariël!" zei hij angstig "Je doet eng!"
|
|
|
Post by melien on Jun 11, 2007 18:53:00 GMT 2
"Nu is het wel genoeg denk ik Mar." zei Elvira lachend. Ze vond dat Mariel nu wel mocht ophouden aangezien ze haar lollies inmiddels terug had. Ze keek even waar de rest was. Het was namelijk verdacht rustig geworden om haar heen. Afgezien van Mariel en Florian dan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 8:38:33 GMT 2
Het was Florian uiteindelijk gelukt buiten een straal van 2 meter van Mariël vandaan te blijven. Tevreden glimlachtte hij en staarde haar plagerig aan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 12, 2007 16:21:03 GMT 2
Mariël keek Florian gek aan. "Ik eng? Heb je ooit naar jezelf gekeken?" Zei ze en stak haar tong uit naar Florian. Elvira negeerde ze even, maakte het haar nou uit dat iedereen keek? ZE grijnsde en stond op en liep rustig stapje voor stapje richting Florian, aangezien hij wou dat ze zo vermogelijk uit haar buurt bleef.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 19:26:28 GMT 2
Bij iedere stap die Mariël deed, deed Florian op zijn beurt, alsof ze het hadden afgesproken, weer een stap achteruit. "Blijf rustig.. Mariël" zei hij met een kalme stem.
|
|
|
Post by leyla on Jun 12, 2007 19:55:51 GMT 2
Leyla lachte. Het zag er ook zo komisch uit. Ze keek naar Aaron. "Ik dacht, Marïël kan wel wat hulp gebruiken, dus laat ik maar even haar lollies terug geven." Ze grijnsde naar Aaron. "Had je niet Mariël haar lollies moeten afpakken waar ik bij ben!" Nu richte ze haar toverstok op de grond voor Mariël haar voeten, en de lollies vielen voor haar neer.
|
|
|
Post by melien on Jun 13, 2007 15:58:53 GMT 2
Aaron grijnsde naar Leyla. Hij kon blijkbaar neit tegen ze op. Hij zag Elvira namelijk ookal haar hand bij haar toverstok houden. Maarja, dat krijg je als je met meiden een grapje uithaalt, dacht hij grijnzend. Hij liep rustig naar Leyla toe en legde een hand op haar schouder. "Jij bent niet toevallig kietelig..?" vroeg hij met een onschuldige blik.
|
|