|
Post by Merel on Jun 10, 2007 15:25:58 GMT 2
Mariël sloeg haar armen even boos over elkaar. Toen rende ze achter Florian en Aaron en en dook boven op die 2 om haar lollies terug te krijgen, "Lollies!"Zei ze vrolijk en probeerde haar lollies weer te pakken te krijgen.
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 16:12:44 GMT 2
Elvira glimlachte vrolijk en verleidend ( ) naar Florian. Toen Mariel op Florian en Aaron dook schrok ze echter. Toen ze van de schrik bekomen was schoot ze in de lach. Ze inspecteerde even haar plastic tas om te zien wat ze allemaal al had. Ze zag een stuk of 10 lollies en een stuk of 3 soorten chocola. Ze liep richting bonbons en pakte nog een baar lekkere bonbons. Aaron schrok door Mariel. Hij wist haar echter wel van zich af te gooien (naja gooien ). Hij grijnsde naar haar. "Dacht je nou echt dat je mij kon dwingen om de lollies terug te geven?" vroeg hij met een breder wordende grijns op zijn gezicht. Hij keek Mariel uitdagend aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 16:18:04 GMT 2
Florian wist met een enkele sprong buiten het bereik van Mariël te blijven en liep naar de kakkerlak crunchies "Die zien er erg smakelijk uit, vind je niet?" zei hij dan grijnzend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 16:26:56 GMT 2
Mariël liep achter Florian aan. "ik wil mijn lollies terug!" ZEi ze kinderachtig en begon hem te kietelen. Nu maar hopen dat hij ze los liet. Daarna zou ze Aaron wel te pakken krijgen, dacht ze grijnzend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 17:06:26 GMT 2
Voor de tweede keer deze dag, maakte Florian een rare kronkel en probeerde onder Mariëls armen door te duiken. Grote fout, dat bracht hem eigenlijk alleen maar dichter bij haar in de buurt. "Stoppen! stoppen!" hikte hij. Hij kon absoluut niet tegen kietelen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 17:15:44 GMT 2
Mariël grijnzde maar ging door met kietelen. "Als ik mijn lollies terug mag!" Zei ze grijnzend en keek naar hem. "Je kunt wel bij het circus!" Zei ze toen ze hem zo raar zag bewegen, wat nog een reden was om door te kietelen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 17:20:20 GMT 2
"Hier!" zei Florian haastig, nog steeds lachend, en duwde de lollie bijna in Mariëls gezicht "Nu stoppen Mar!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 17:30:30 GMT 2
Mariël viel lachen achterover toen Florian haar de lollies weer in de hande drukte. Ze bleef even liggen en bekeek alle lollies een voor een. "Florian, echt ik zou er iets aan doen, het is een handig wapen tegen je!" zei ze lachend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 20:43:43 GMT 2
"Maar ik kan er niets aan doen!" zei Florian dramatisch en zakte op zijn knieen naast Mariël "Het is een vloek.. Ik kan.. gewoon.. niet.. tegen kietelen"
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 23:28:38 GMT 2
"Je weet dat er een spreuk bestaat om je immuun tegen kietelen te maken hea?" zei Elvira tegen Florian. Ze had zich op de achtergrond gehouden maar nu mengde ze zich wel weer in het gesprek. Ze liep even twee meter om bij de kassa te kunnen en rekende af zodat ze een lollie in haar mond kon stoppen. Dat deed ze dus ook na het afrekenen. Dat alles duurde nog geen drie minuten. Daarna liep ze de twee meter weer terug en stond weer bij de anderen.
|
|