|
Post by Merel on Dec 14, 2007 0:23:03 GMT 2
Tristan keek haar nogsteeds verbaast aan. "Wie wil zo'n schoonheid nou laten zitten? Die is ook volslagen krankzinnig!" Zei hij maar hij kende devon wel goed. "En ach anders kom je eens gezellig samen met mij de leerlingenkamer binnen, dan durft hij je vast niks meer te doen!" Zei hij grijnzend. "Geen zorgen joh."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 17:55:28 GMT 2
Tyra knikte en glimlachte dankbaar naar hem. 'Shirie vertelde me dat hij een hoertje had gevonden dat met hem naar bed widle en dat hij daarom was vergeten dat we een date hadden. Eigenlijk ben ik wel blij, anders had hij het misschien bij mij geprobeert..' Ze rilde. 'nee, dat zou ik maar met een jongen willen.' Ze wende blozend haar hoofd af.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 18:00:56 GMT 2
Tristan grijnsde even breed en vond dat dit misschien toch wel het moment was.. Ineens werd hij toch wel een beetje zenuwachtig. Het zag er veel gemakkelijker uit. "Maarre.. Eigenlijk wou ik je nog iets vertellen." Mompelde hij terwijl hij wat met z'n vork zat te kloten.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 20:18:32 GMT 2
Tyra zweeg en keek hem verwachtingsvol aan. 'VErtel maar, je weet dat je me alles kan vertellen en dat ik graag alles weet..' Ze glimalchte verlegen en nam nog een hapje. Het smaakte heerlijk. Was het eten zo goed, of de sfeer gewoon zo perfect?
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 20:32:54 GMT 2
Tristan haalde diep adem en besloot het toen toch te doen. Hij stond op en ging op een knie voor Tyra zitten en pakte haar hand met biede handen vast. "Lieve Tyra. Je weet dat ik heel veel van je hou. Maar je weet ook dat ik nog niet wil trouwen, en de rede daarvoor ook. Toch wil ik je graag laten blijken hoeveel ik van je hou, en dat doe ik daardoor maar op deze manier. Dus heb ik ook nog iets voor je." Zei hij en gaf haar een zoen op haar hand. Uit zijn zak haalde hij een klein doosje met een ring erin en liet hem zien. De ring was lang niet zo mooi als een trouw ring, maar voor deze gelegenheid toch heel erg mooi en paste perfect bij Tyra volgens hem. Hij keek haar aan en vroeg zich af hoe jongens het voor elkaar kregen iemand ten huwelijk te vragen als dit al zenuwslopend was, en dan vooral voor groot publiek.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 20:44:37 GMT 2
Tyra had een licht gevoel in haar hoofd gekregen toen Tristan voor haar op een knie was gezonken emt dat doosje, maar naarmate hij sprak werd het gevoel iets minder. Ze knikte en glimlachte. 'Je leit me schrikken,'sprak ze zacht en grinnikte toen. 'Ik vind het een eer om deze ring te mogen dragen. Voor mij zal het een teken zin voor ons wederzijdse gevoel van liefde.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 20:47:31 GMT 2
Tristan grijnsde en schoof de ring om haar vinger. "Berijd je maar alvast voor.. Over een tijdje vraag ik je echt ten huwelijk.. Over Precies hoe lang weet ik nog niet.. Misschien een week.. Misschien een jaar.. Maar niet al te veel langer." Zei hij terwijl hij haar daarna zoende.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 20:51:31 GMT 2
Tyra beantwoordde de zoen, ondertussen zichzelf wanhopig bij bwustzijn houdende. 'Ik ben vereerd. Maar bereid je erop voor, dat ik waarschijnlijk...' Traag zakte ze weg en viel naar achter.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 20:56:09 GMT 2
Tristan schrok wel even, maar ving haar nog net optijd op. Voorzichtig tilde hij haar op. Diep dacht hij aan een bed, en ja die verscheen er ook. Voorzichtig weer legde hij haar in het grote bed en stopte haar in terwijl hij zelf relext in een stoel ging zitten, wat uit rusten en bij komen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 21:02:43 GMT 2
Tyra sliep kalm, maar een paar minuten later kwam ze weer bij. Ze wam overeind en wierp verward een blik op de ruimte. Ze zag Tristan en het duurde even tot ze besefte wat er was gebeurd. 'Sorry!'riep ze en trok het dekbed over zich heen.
|
|