|
Post by Merel on Dec 14, 2007 21:06:36 GMT 2
Tristan grijnsde en ging aan de rand van het extreem grote bed zitten. "Geeft niks.. Gaat het weer een beetje? Wil je even wat drinken?" Vroeg hij en keek haar toch enig sinds bezorgd aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 22:45:16 GMT 2
Tyra knikte en schudde toen haar hoofd. 'het gaat wel. ik... kan er alleen nooit zo goed tegen als iemand.. zoiets belangrijks zegt enzo.' Ze trok de deken hoog op, zodat alleen nog haar gezicht te zien was.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 22:53:40 GMT 2
Tristan ging naast haar zitten en keek haar aan. "Jij moet je gewoon niet zo veel zorgen maken joh. Ik hou van jou, vandaar die ring. Denk daar eerst maar aan. Als het moment daar is merk je het vanzelf. Maak je tot die tijd geen zorgen, want het moet juist iets leuks zijn, en niet iets waar je je zorgen om moet maken." Zei hij en sloeg een arm om haar heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 20:42:50 GMT 2
Tyra bloosde opnieuw en liet de deken iets zakken. 'je hebt wel gelijk. Ik maak me neit zozeer zorgen, maar op momenten als dat, dan val ik altijd fluw. Altijd al gehad.' Ze begon ht op ahar vingers af te tellen. 'Eerste beker voor snowboarde en surfen, beker voor uitmuntende prestaties in het eerste jaar... Ik val altijd flauw op momenten dat de aandacht zo op me wordt gevestigd..'
|
|
|
Post by Merel on Dec 16, 2007 21:55:55 GMT 2
Tristan grijnsde en sloeg een arm om haar heen. "Zo jij hebt al heel wat prijzen binnengehaalt zeg. En wie ving je elke keer op als ik er niet was?" Vroeg hij plagerig, al wist hij het antwoord toch al.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 1:26:37 GMT 2
Tyra grinnikte. 'Soms niemand, met snowboarden bijvoorbeeld. Dan leiten ze me lekker in de sneeuw vallen, zodat ik vanzelf wel wakker werd. Meestal mijn grote broer Michael. Hij is altijd mijn vangnet geweest, op elke manier. Je moet hem echt ontmeoten!'
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 16:45:20 GMT 2
"Auw pijnlijk zomaar laten vallen! Dat dóé Je toch niet?!" Zei hij even alsof hij diep beledigd was waarnaar hij toch een beetje moest lachen. "Nou we hebben bijna vakantie hoor." Zei hij grijnzend en trok haar wat dichter naar zich toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 18:54:09 GMT 2
Tyra lachte. 'Ach, ze laten me valen omdat ze weten dat ik toch wel weer opsta. Dat doe ik altijd.' Ze keek hem aan en glimlachte. 'Weet je, misschien moeten we iets in de vakantie gaan doen.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 18:58:52 GMT 2
"Ja oke maar dat is wel zielig hoor, jou gewoon laten vallen, vind ik zielig, want dat doet wel zeer, en je bent veel te lief om zomaar te laten vallen." Zei hij grijnzend. Hij dacht even na en grijnsde "Zeker moeten we iets gaan doen! maar waar?" Vervolgde hij. "je kunt mee naar mij hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 23:23:41 GMT 2
'Echt? waarheen dan?' Al was eht naar de noordpool, ze zou niks leiver doen dan emt hem meegaan. Ze wist dat ze hem overal zou volgen. Miquel overleefde eht wel zonder haar.
|
|