|
Post by Merel on Dec 22, 2007 21:20:09 GMT 2
Tristan grinnikte. "Wat dacht je van mijn huis? Of wou je liever in de jungle in een klein vochtig en goor hutje slapen?" Vroeg hij grinnikend en keek haar aan. Het boeide hem echt helemaal niks.. Als ze maar samen waren.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:16:51 GMT 2
'Dat hutje klinkt Romantisch,'lachte Tyra en ze loosde. Natuurlijk bij hem thuis. Neit elk gezin had tien vakantiehuisjes... ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan, maar glimlachte naar hem. 'Het lijkt me geweldig. Oh help, dan ontmoet ik je familie!'
|
|
|
Post by Merel on Dec 24, 2007 15:23:10 GMT 2
Tristan lachte. "Nou maak van dat 'familie' maar alleen mijn moeder. Dus dat valt best wel mee.. " Zei hij met een glimlach maar het klopte wel. hij had geen vader en zusje meer dus. "Maar als je dat leuk lijkt, denk ik dat we van hárte welkom zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 19:47:08 GMT 2
Tyra straalde. 'Het is een eer om je familie te ontmeoten. Je meoder bedoel ik. Als ze op jou lijkt zal eht zeker klikken. Je meot eigenlijk ook nog steeds de mijne ontmeoten.. maar misschien moeten we dat stukje bij beetje doen.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 12:15:16 GMT 2
Tristan grinnikte. "Ja ze lijkt wel op mij hoor. Al even gestoord soms.. Maar dat zit denk ik in de familie." Zei hij grinnikend. "Doen we dat toch gewoon de volgende vakantie? Tijd zat hoor!" Hij glimlachte. Hij was tenminste niet van plan voorlopig nog iets anders te doen.
|
|