|
Post by Merel on Dec 13, 2007 16:09:25 GMT 2
Tristan stond voor de kamer van hoge nood. Hoe kon hij het beste zijn gedachte over laten komen? Na een tijdje te hebben nagedacht liep hij drie keer langs de muur heen. Ik zoek een romantische plek waar we door niemand gestoord kunnen worden... Met die gedachte liep hij drie keer langs de muur. Toen er een deur verscheen opende hij deze en stapte de kamer binnen.
Een beetje verbluft keek Tristan de kamer rond. Alsof echt de kamer letterlijk wist wat hij wou. De kamer was rood, met een blauwe sterren hemel. Het was er lekker warm. In het midden stond een tafeltje opgedekt, met kaarsjes en rozen erop. Echt zoals hij het zich zo ongeveer gedacht had. Het was er heel erg knus in de kamer, en hij hoopte dat alleen Tyra nu binnen kon komen en verder niemand. Hij deed nog wat dingen zodat ze perfect waren, en ging toen op een stoel van het tafeltje zitten en wachtte tot Tyra zou komen, als ze kwam dan..
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 18:19:02 GMT 2
Tyra haalde diep adem en opende toen de deur. Ze stond stijf van de spanning. De vlinders in haar buik hielden een dansfeestje, maar het deerde haar niet. Ze keek naar binnen en voelde haar mond open zakken. Ze hield haar handen voor haar borst terwijl ze rondkeek. Het was zo prachtig... Ze keek naar Tristan en haar ogen glommen. 'U had mij geroepen?'
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:24:24 GMT 2
Tristan keek op toen Tyra binnen kwam. Op zijn gezicht verscheen een brede grijns. Hij had een best wel net pak aan. Hij liep naar haar toe en pakte haar hand. "Nou geroepen zou ik het niet noemen, gevraagd of je langs wou komen wel ja. Wilt u plaats nemen?" Vroeg hij en geleide haar naar haar stoel die hij iets naar achteren schoof zodat ze erop kon zitten.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 19:11:50 GMT 2
Tyra knikte en glimalchte stralend. 'verzocht, geroepen, gevraagt, wat maakt het uit. Je wilde graag dat ik kwam... dus, hier ben ik,'zei ze terwijl ze plaats nam en hem leif aankeek.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 19:16:39 GMT 2
"Ik liet je de keuze open, omdat ik geen antwoord wilde en daardoor wel zou zien of je kwam of niet." Zei hij terwijl hij nog een kusje gaf op haar hand. "Wat wil je eten?" Vroeg hij toen aan haar terwijl hij tegenover haar plaats na.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:21:00 GMT 2
Tyra bloosde. 'ik ben neit erg kieskeurig,'zei ze verlegen. 'Ik neem wel wat jij wil. Het is wel super leif van je dat je zoiets hebt geregeld.. hoe kwam je er zo opeens op?'
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 22:27:58 GMT 2
Tristan glimlachte. "He ik wou gewoon eens gezellig wat samen met jou doen, zo heel erg vaak zijn we niet echt samen, met z'n tweeën weet je wel." Zei hij en er verscheen gewoon wat eten op het bord van hem en van Tyra. "Ik hoop dat je het lust."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:33:42 GMT 2
Tyra knikte. 'Ik zei al, ik vind alles lekker.' Ze nam en hapje en glimlachte. 'Ik voel me vereerd dat je graag bij me bent. Ik zat al een hele tijd te wachten tot we eens samen konden zijn. Ik durf tegenwoordig me nauwelijks meer te vertonen in de leerlingenekamer...'
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 22:35:45 GMT 2
Tristan keek haar verbaast aan. "Waarom niet dan?" Vroeg hij terwijl hij z'n vork oppakte om iets te gaan eten. Hij had nog een hele leuke verassing voor haar die hij wel bij hen vond paste op dit moment.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 14, 2007 0:18:18 GMT 2
Tyra schudde geergerd zijn hoofd. 'je weet wel, David Shadows. ij heeft me ooit eens laten zitten op een date en ik schaamde me zo, dat ik hem niet meer onder ogen durf te komen...' Ze nam een hap en kauwde er boos op.
|
|