|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 20:23:11 GMT 2
Carmen zuchtte. Als hij Miquel iets zou doen zou ze Miquels kant kiezen. Dat wist ze zeker. Ze opende de deur verder en gaf toen een gilletje. Ze deinste achteruit terug de kamer in.
"Hehe, dat duurde lang." Melia stapte de kamer in en keek van Hunter naar Melia. "Ja ik wist niet wat jullie hier wilde, dus ik kon ook niet binnen komen."
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 20:59:59 GMT 2
Hunter had een tas bij en deed de dagboeken van Voldemort erin. hij schrok even van Melia. 'Wat doe je hier?' vroeg hij toen en keek haar met een vragende blik aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 21:06:06 GMT 2
"Grappig, ik wilde dat nou net aan jou vragen. Maar dan met het toevoegsel, wat doe je hier met haar." Melia wist het antwoord wel, ze zou wel stom zijn als ze het niet wist. Maar Hunter hoefte niet te weten hoeveel ze wist.
Carmen keek van Hunter naar Melia. "Ik wilde net gaan." Zei ze, maar Melia versperde de weg.
"Ik dacht het niet, moppie." Melia keek haar grijnzend aan.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 21:25:47 GMT 2
'Weet ik veel, ik zat hier gewoon rustig, en toen kwam ze binnen, ze zal me wel graag gewild hebben' Nu de deur open was kon Voldemort weer gewoon in Hunter komen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 21:37:41 GMT 2
Carmen keek Hunter verbaast aan. "Ja, dat zal het zijn geweest." Zei ze en schudde haar hoofd. "Wow, heel overtuigend." Zei Melia tegen Carmen en keek Hunter weer aan. "En wat zeg je als ik dit doe." Ze gooide de deur achter zich zicht.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 22:01:23 GMT 2
'Niks, ik houd me stil' zei Hunter en keek naar het plafond.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 22:06:52 GMT 2
Melia trok een wenkbrauw op. "Hunter." Ze sprak zacht en verleidelijk. "Waar ben je zo bang voor? Dat ik het tegen je vader zeg? Ik zou je toch nooit verraden."
Carmen kreeg het gevoel dat haar maag naar buiten kwam. Als Miquel net zo erg was als Melia, dan snapte ze Hunters probleem.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 22:08:51 GMT 2
'Nee, ik ben niet bang voor jou' sprak Hunter rustig. 'En mijn vader doet me toch niks'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 22:16:25 GMT 2
"Het laatste wat ik zou willen is dat je bang voor me bent, wat ik ook echt niet van je verwacht." Melia liep naar Hunter toe. "Maar je bent hier, met haar..." Ze keek even minachtend naar Carmen. "en zij lijkt er niet van overtuigd dat ze hier toevallig is binnen komen wandelen. Wat ook wel moeilijk is aangezien ze moest weten wat je dacht. Dus toe, zeg gewoon wat er is. En beloof dat ik niet boos zal worden." Met haar wijsvinger gleed ze van Hunters ene wang, via zijn kin, naar zijn andere wang.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 22:20:34 GMT 2
'We waren aan het praten' was het enige wat Hunter zei. 'En bang voor jou zou ik nooit zijn, nooit van mijn leven'
|
|