|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 22:38:28 GMT 2
"Gelukkig." Melia draaide zich om naar Carmen. "Ben je het daarmee eens?" Ze liep dreigend op haar af. Carmen kneep haar ogen halfdicht. "Natuurlijk. Hoezo, geloof je hem niet?" Hunter was niet de enigste die niet bang was voor haar. "Natuurlijk geloof ik hem wel! Maar misschien dacht jij dat jullie ergens anders mee bezig waren." Melia glimlachte, maar er zat geen vreugde maar meer haat in. Carmen keek Melia brutaal aan."Ow, geen zorgen. Ik hou het bij een jongen en dan wel mijn jongen." "Ow ja, ik zag jullie. Wat zijn jullie toch een schattig stel. E het woord schattig gebruik ik niet vaak." Ze slak haar handen in haar zij. "Maar moet je nu niet bij hem zijn, in plaats van bij een nietmeervriend?" Carmen keek haar verontwaardigt aan. 'Fijn, dat heeft Hunter haar dus ook vertelt.' Dacht ze boos. "Eigenlijk wilde ik net naar hem toe gaan."
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 22:46:01 GMT 2
'Hoe weet jij dat?' vroeg Hunter vragend aan Melia. Hunter snapte er niks meer van, die twee waren ruzie aan het maken om niks, en waarom deed Melia zo gek?
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 22:49:05 GMT 2
Melia keek Hunter aan. "Hoe weet ik wat? Dat zij een vriendje heeft? Ik had ze zien lopen op straat en toen in de rozentuin of perk ofzo. En ik heb erover gehoort."
Carmen schudde haar hoofd. Onbegrijpelijk wat Hunter in haar zag.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 22:58:34 GMT 2
'Nee, dat we geen vrienden meer zijn' zei Hunter een beetje boos.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 23:11:25 GMT 2
"Ow, nou dat had je toch gezegt? Bij de rozen, na... nou je weet wel, toen." Melia glimlachte. "Je zei dat je haar min of meer gebruikt had, om de tijd te doden. Dat heb je gezegt." Ze kon wel raden hoe Carmen nu keek. En wat Melia dacht klopte ook. Want Carmen was diep verontwaardigt en dat verborg ze zeker niet.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 23:25:40 GMT 2
'Had je het over Carmen?, ik dacht dat je het over een ander meisje had' zei Hunter en keek Melia aan
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 23:34:01 GMT 2
Melia trok een wenkbrauw op. "Ow, dus je had nog een vriendinnetje? Ja, dat zal ze vast leuker vinden om te horen." Haar ogen blonken gemeen.
Carmen schudde haar hoofd. Ze geloofde Hunter niet. Hij had haar wel vertelt als er een ander meisje was. En dan zou hij niet zo gedaan hebben.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 23:41:36 GMT 2
'Ja..., maar dat was ver voor dat ik Carmen kende' Hij keek Melia boos aan, maar wel zo dat Carmen het niet zag.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 23:45:41 GMT 2
Melia zuchtte. "Goed dan wat jij wilt. Maar je bent nog..." Ze kuchtte. Als ze nu zo ging doen was ze hem al helemaal kwijt. "Ik houd mijn mond er maar verder over."
Carmen rolde met haar ogen. "Waarom? Je was net lekker op dreef."
"Jij ging toch naar je vriendje?" Zei Melia tegen Carmen, zonder haar aan te kijken. "Dus waar hadden julliehet allemaal over?" Vroeg ze toen aan Hunter.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 23:47:09 GMT 2
'Dat gaat je niks aan' zei hij boos en keek naar het haardvuur. Haar hoefde hij dus al helemaal niet meer te spreken.
|
|