|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 23:53:04 GMT 2
"Sorry hoor, ik wilde alleen maar wat interese tonen." Melia liep een eindje bij Hunter vandaan en keek naar alle boeken. 'Interesant.' Dacht ze en keek weer om. "Maar jullie zijn nog vrienden? Wat mooi, dat zie je eigenlijk niet vaak." Ze keek van Carmen naar Hunter.
Carmen schudde haar hoofd. "Ik ga denk ik maar. Ik kan niet te lang met haar in een kamer zijn geloof ik." Ze keek vuil naar Melia.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 23:57:01 GMT 2
Hunter keek naar Melia, 'wat ben je een stom wicht ook' hij keek haar vuil aan, hij kon er niks aan doen, het floepte er gewoon uit.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 0:01:47 GMT 2
Melia keek Hunter beledigt aan. "Pardon? Het spijt me hoor dat ik aardig probeer te doen tegen je. En dat dat niet lukt tegen haar. Maar ze heeft mij gewoon net iets teveel interese voor je en dat vind ik maar niets!"
Carmen grinnikte. 'Mooi gezegt Hunter.' Dacht ze. "Ja, ik heb zoveel interese voor hem. Ik vraag me af waarom ik niet naar hem toe loop en hem onmiddelijk kus." Ze schudde haar hoofd. Dat mens was gek geworden.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 0:06:10 GMT 2
'Ja, je probeert dan toch wel aardig te doen op een verkeerde manier. En als je niet normaal doet tegen Carmen kun je al helemaal weg gaan' Woede was goed te zien bij hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 0:21:57 GMT 2
Carmen trok een wenkbrauw op. "Hunter, nou moet je niet doen alsfof alles koek en ei is." Mompelde ze. Ze hadden net nog ruzie gehad en nu deed hij alsof Melia aardig moest doen om aardig gevonden worden door hem.
Melia sloeg haar armen over elkaar. "Nou..." Ze vloekte inwendig. Hoe kon ze nou zijn aandacht krijgen? "Dit is gewoon hetzelfde tussen jou en haar vriendje. Nu moet je niet doen alsof ik heel aardig tegen haar moet doen, want dat gaat gewoon niet."
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 0:23:49 GMT 2
Hunter keek naar Carmen en toen naar Melia, 'Ag flikker alle twee maar op' "Dan doe ik aardig is het nog niet goed, ik kan haar beter heel de huid vol schelden" Hij ging voor het haardvuur zitten en keek niet om.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 0:29:35 GMT 2
Carmen ademde diep in en blies toen haar adem weer uit. "Sorry. Maar... Wacht ik heb helemaal geen zin om dingen te zeggen terwijl zij hier is." Zei ze toen en keek naar Melia. "Kun jij niet gewoon weg gaan?"
Melia lachte kil. "Ja en Hunter helemaal aan jou laten, geen denken aan. Ik blijf mooi hier, meisie!"
Er liep een rilling over Carmens rug. Ze haatte het waarneer iemand haar meisie noemde.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 0:31:41 GMT 2
'Kunnen jullie nu alleen maar zielig lopen doen tegen elkaar?' zijn stem klonk kil. 'En als jullie zo graag alle twee hier iets tegen mij willen zeggen dan kom je om en om binnen'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 0:35:44 GMT 2
Carmen keek Hunter verbaast aan. "Dan lijkt het net of we op spreekuur komen." Normaal had ze geolachen, het klonk zo gek.
Melia schudde haar hoofd. "Ik hoef niets te zeggen." Ze keek Carmen wantrouwend aan en zuchtte toen. "Goed ik wacht wel buiten." Ze liep naar de deur en opende hem. Ze bleef even aarzelend staan en keek om naar Hunter. TOen liep ze toch maar naar vbuiten en sloot de deur achter zich.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 0:42:40 GMT 2
Hunter keek rustig om naar Carmen. 'Je wou iets zeggen?' vroeg hij op kalme toon.
|
|