|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 0:46:17 GMT 2
"Ja." Camren aarzelde. "Ik wilde wat vragen. Waarom deed je dat? Ik dacht... dat j haar leuk vond ofzo. En je deed net alsof we net geen ruzie hadden gehad, niet dat dat haar iets aangaat. Maar toch."
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 0:48:58 GMT 2
'Nou als je wil dat ze weet dat we ruzie hebben loop ik wel naar buiten en vertel haar dat. En waarom ik dat deed is heel simpel, omdat ik nog steeds van je houd. En haar leuk vinden? Nee dat valt wel mee, sommige dingen moet ik gewoon doen en zeggen, anders zegt ze het tegen vader' Hij keek weer in het haardvuur en haalde zijn hand erdoorheen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 0:52:30 GMT 2
"Ow, ze is je nepzusje... dat was ik vergeten." Carmen zuchtte. "Maar ja... Nu hebben we al zo'n... 3 keer afscheid genomen en ik ben hier nogsteeds." Ze lachte kort en vreugdeloos. "Wat gaan we doen?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 0:54:46 GMT 2
'Weet ik veel' zei Hunter en keek naar de grond. 'zeg jij het maar'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 0:56:58 GMT 2
Carmen sloot haar ogen. "Misschien moet ik maar gaan, voor we weer ruzie krijgen ofzo. En ik wil ook niet bij dat geval in een kamer... anders vermoord ik haar nog." Ze schudde haar hoofd. "Ze vind je in ieder geval heel leuk." Ze glimlachte vaag.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 16:33:07 GMT 2
'Alsof ik daar nu nog iets aan heb' zei Hunter, hij voelde nog maar vaag liefde, alleen voor Carmen, misschien moest die liefde voor Melia dan nog komen, hij wist het niet. Hij wist niet of hij eigenlijk ooit nog liefde zou kunnen voelden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 18:35:35 GMT 2
Carmen knikte. "Het begin ergens en vandaaruit kan het alleen nog maar groeien."
Melia ijsbeerde door de gang. "Als dat meisje iets zou doen, dan vermoord ik haar. Ze moet Hunter gewoon met rust laten, dat bspaard hun beide pijn." Mompelde ze tegen zichzelf.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 21:08:06 GMT 2
'Ja..., of naar beneden gaan' zei hij en hij bedoelde het van Carmen en hij.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:09:33 GMT 2
"Ja... Er zijn uitzonderingen. Maar over het algemeen gaat het daarna beter." Carmen zuchtte. "Misschien moet je haar een kans geven." Ze kon maar nauwelijks geloven dat zij dat zei.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 21:14:53 GMT 2
'Daar ben ik al mee bezig' mompelde hij.
|
|