|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:17:05 GMT 2
Carmen glimlachte. "Mooi zo. Ik denk dat ik beter kan gaan, voordat zij me nog vervloekt." Ze gebaarde naar de deur en grinnikte.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 21:21:06 GMT 2
'Doe maar' zei hij rustig, hij vond het anders allemaal niet zo grappig.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:26:33 GMT 2
Carmen zuchtte. "Ik zie je nog wel... Al moet de dan niets van me. Hou je haaks." Ze glimlachte treurig en deed de deur open. Ze stak haar hoofd naar buiten en keek Melia aan. "Jou beurt." Melia aarzelde even, maar liep toen langs Melia naar binnen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 21:31:14 GMT 2
Hunter keek naar het haardvuur, hij keek niet om naar Melia. 'Waarom moest je dat nou zeggen?' vroeg hij kil aan haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:41:12 GMT 2
Toen Carmen de deur achter zich sloot zuchtte ze diep. Toen ze de deurknop los liet verdween de deur en ze staarde naar een lege muur. "Nu nog maar afwachten hoe het afloopt." Mompelde ze tegen zichzelf en liep terug naar de leerlingenkamer.
Melia keek Hunter verbaast aan. "Waar heb je het over? Wat heb ik dan gezegt?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 21:43:13 GMT 2
'Ben je nu echt zo dom? of doe je maar alsof je dom bent?' vroeg Hunter geïrriteerd.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 21:53:17 GMT 2
Melia bleef Hunter verbaast aankijken. "Heb je het er nou over dat ik haar verdachtte dat ze jou nog leuk vond? Die indruk kreeg ik." Dat was eigenlijk gelogen, maar ze wilde geen risico nemen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 21:54:39 GMT 2
'Ja tuurlijk' mompelde Hunter boos. 'Als ik net zo machtig was als mijn vader dan had ik al lang ergens voor gezorgd' mompelde hij.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 22:04:16 GMT 2
"Nou sorry. Maar ik hou niet zo van competitie, vooral niet van zo'n heilig boontje als dat. Die krijgt toch meestal haar zin." Melia zuchtte. "En waar had je dan voor gezorgt?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 22:10:35 GMT 2
'Ag wat jij wil. En ag laat maar' mompelde hij en gooide nog een hout blok op het vuur.
|
|