|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 22:12:44 GMT 2
"Kunnen we niet gewoon... je weet wel... praten? Want, als zij niets van je wilde... zijn jullie dan gewoon vrienden?" Melia koos zo zorgvuldig haar woorden, ze wilde hem niet kwetsen of iets anders.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 22:50:10 GMT 2
'Nee, we zijn geen vrienden meer als het aan mij ligt' zei Hunter en keek even om naar Melia. 'En we praten nu toch gewoon?'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 22:54:15 GMT 2
Melia knikte en ging naast Hunter zitten. "Goed, ook als jullie nog vrienden waren maakte me dat niets uit hoor. Je moet zelf weten wat je doet..." Ze keek naar het vuur. "Je vind me helemaal niets he?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 22:56:19 GMT 2
'Op sommige momenten niet nee' zei Hunter maar eerlijk. Ze had zo haar aardige momenten, maar niet altijd.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 22:59:24 GMT 2
"Ik dacht dat je misschien een meisje wilde die niet zo snel bang was en zich klein liet maken. Maar blijkbaar had ik me daar behoorlijk in vergist." Melia schudde haar hoofd. Ze wist niet zeker of wat ze zei ze echt meende, of dat het een truc was.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 23:16:58 GMT 2
'Weet ik veel, ik wil gewoon een meisje die zichzelf is, en niet die luistert naar wat ik allemaal zeg' zei Hunter rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 23:24:00 GMT 2
Melia keek Hunter aan. "Aha, dus ik moet je negeren?" Ze grinnikte heel even, maar toen werd haar gezicht weer strak. "Sorry... Wil je me nog een kans geven?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 23:25:17 GMT 2
'Ja zoiets' mompelde Hunter en keek even naar haar. 'En ja, ik geef je nog een kans'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2007 23:35:47 GMT 2
Melia glimlachte. "Dank je. Ik zal proberen mezelf te zijn." 'Zal even wennen zijn.' Dacht ze. Ze aarzelde even. "Weet je, er is binnekort een gala... Ik dacht, zullen wij misschien gaan?" Ze durfte Hunter niet aan te kijken. 'Wat in hemels naam! Ben ik nou verlegen?' Dacht ze geschrokken.
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2007 23:42:38 GMT 2
'Wat voor gala?' vroeg Hunter een beetje geschrokken. Hij vond gala's maar niks, moest hij in een net pak gaan lopen.
|
|