|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 21:39:16 GMT 2
Carmen rolde met haar ogen. "Waarneer? Toen je hier was, toen bij de ziekenzaal of in het rozenperk?" Ze strekte haar rug en leunde toen achterover.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 21:42:52 GMT 2
'Eigenlijk altijd' zei Hunter, het klopte, het merendeel van de tijd moest hij doen wat zijn vader zei. 'Maar als ik me anders gedraag, dan gebeurt er hetzelfde als bij het rozenperk, en hier, ben ik meestal mezelf' hij keek naar de grond, bang voor het antwoord van Carmen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 21:49:17 GMT 2
"Aha, en herrinder je je nu ook nog alles wat je gezegt hebt? Van eergister bedoel ik." Het had haar meer pijn gedaan dan hij zich waarschijnlijk kon voorstellen. "Maar van het rozenperk is toch niet echt erg. Ik bedoel, ik heb een vriendje." Ze glimlachte zwak. "Ik overdreef gewoon."
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 21:51:49 GMT 2
'Even denken, eerlijk gezecht niet, was het heel erg?' zei Hunter en keek naar het vuur. 'En het rozenperk was eens en nooit meer, waarom ik dat deed weet ik zelf eigenlijk ook maar half'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 21:54:54 GMT 2
'Wat je zei was..." Carmen schudde haar hoofd. "Onbelangrijk, laat maar." Loog ze. "En waarom nooit meer? Je moet toch doen wat je wilt. En trouwens, dat zeg je nu. Als je straks weer daar bent dan denk je er waarschijnlijk anders over."
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 21:57:02 GMT 2
'Weet ik niet..., en je zegt nu zo makkelijk, je moet doen wat je wilt, maar dat kan ik niet zo makkelijk' Hunter keek even om naar haar. 'Ik weet niet hoe ik er dan over denk, want dan ben ik nog maar half mezelf'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 22:01:05 GMT 2
"Maar een deel van jou wilde haar toen wel. Ik geloof er niets van dat je jezelf helemaal kan verliezen. Er blijft toch altijd een beetje van jezelf over." Carmen zuchtte. Ze klonk nu alsof ze het erg vond, maar dat vond ze niet. Tenminste dat zou ze niet moeten vinden.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 22:04:41 GMT 2
'Als jij dat denkt, je denkt dat het allemaal heel makkelijk is. Dat ik mezelf wel onder controle heb als hij me overneemt' hij snoof even. 'Maar je weet niet wat zijn krachten zijn' hij deed zijn ogen langzaam dicht en een traan spatte op de grond uit een. hij deed zijn ogen weer rustig open en keek naar het vuur, zonder zijn aandacht eraf te halen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 22:10:20 GMT 2
"Ik weet niet of het makkelijk is. Maar het lijkt me gewoon zoals ik zeg... Je eigen ziel kan nooit helemaal verdwijnen." Carmen zuchtte. "Vooral niet een als die van jou. Je bent ook sterk, Hunter. Misschien niet zo sterk als hij, maar nogsteeds sterker dan andere."
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 22:13:53 GMT 2
'Het is moeilijk, heel moeilijk, het is een strijd, een strijd van wie nu mij zo'n beetje bestuurt, soms ben ik mezelf, en soms niet. Ik doe mijn best om gewoon mezelf te blijven, maar het is moeilijker als je denkt' Hunter hoopte dat ze het zou begrijpen, maar het is gewoon ingewikkeld.
|
|