|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 22:33:14 GMT 2
"Maar..." Begon Carmen, maar ze wist dat het eigenlijk geen zin had. Ze besloot maar bruut weg te vragen waar ze het liefst antwoord op wilde. "Het spijt me dat ik dit zo vraag, maar ik... het zit me dwars en heb er graag een antwoord op. Wilde... Wilde je haar echt zoenen?" Ze durfte Hunter niet aan te kijken. Het waren haar zaken niet, maar ze moest het weten.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 22:37:34 GMT 2
'Weet ik niet, daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik weet niet of ik toen mezelf was ja of nee' "waarom wil ze dat zo graag weten" dacht hij en keek haar aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 22:40:25 GMT 2
Carmen zuchtte en knikte toen. "Okey... Ik vroeg het me gewoon af." Mompelde ze, ze keek Hunter nogsteeds niet aan. Wat bezielde haar dat te vragen? Nieuwsgierigheid? Nee... iets anders.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 22:42:19 GMT 2
'Waarom vroeg je het eigenlijk?' vroeg hij toen maar, als zij het mocht vragen, dan hij ook.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 22:49:53 GMT 2
"Nou..." Carmen slikte. "Ik weet niet... Ik denk dat ik het me gewoon afvroeg ofzo. Na die avond ervoor was ik al erg in de war en... en ik dacht dat je haar misschien al van voor die avodn kende."
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 22:51:03 GMT 2
'Jaa, ik ken haar voor die avond, ze is een nep zus van mij' zei hij rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 22:59:50 GMT 2
Carmen trok een wenkbrauw op. "Nep zus? Maar je... Hoe kan dat dan?" Herstelde ze zich snel. Ze wilde niet te veel doordrammen op die kus.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 23:01:48 GMT 2
'Nou, Voldemort had haar ouders vermoord, en toen had hij haar meegenomen, en toen zei hij dat hij haar vader was enzo' zei Hunter. 'Snap je?'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 23:06:13 GMT 2
Carmen knikte. "Ja... Ik snap het." Ze glimlachte en keek Hunter eindelijk weer aan. "We zijn nogsteeds vrienden?" Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 23:09:28 GMT 2
'Als jij dat wilt, maar ik weet niet of het wel zo'n goed idee is. Ik doe jou alleen maar pijn, en dat wil ik niet, ik wil jou geen pijn doen'
|
|