|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 23:48:39 GMT 2
Carmen zuchtte verdrietig en liep naar Hunter toe. Ze ging naast hem zitten en omhelste hem. Ze waren nu nog vrienden en dat wilde ze laten merken.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 23:53:30 GMT 2
Hunter stond op, 'misschien moet ik maar is gaan, ik denk niet dat dit een slim idee is. Ga maar naar Miquel ofzo' hij voelde aan haar wang en stond toen op.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2007 23:56:35 GMT 2
Carmen sloot haar ogen en liet haar hoofd handen. "Het is niet eerlijk." Fluisterde ze. Maar ze kon niets bedenken om Hunter tegen te houden. "Het spijt me voor alle stomme dingen die ik gedaan heb." Ze keek weer op naar Hunter en stond toen op. "Als we elkaar dan nauwelijks meer zullen zien wil ik wel normaal afscheid nemen." Een traan rolde over haar wang.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2007 23:58:21 GMT 2
'Hoe wil je dan normaal afscheid nemen?' vroeg hij en keek naar de grond. Waar een traan op de grond was gevallen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 0:03:45 GMT 2
Carmen glimlachte vaag door haar tranen heen en haalde haar schouders op. "Ik weet het niet. Ik wilde nog zeggen dat je een goede vriend was en ik je echt ga missen." Ze stond op het punt om in huilen uit te barsten, maar wist het in te houden.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 0:06:01 GMT 2
'Niet goed genoeg blijkbaar' zei hij rustig en draaide zich om, hij keek naar de deur, hij wou niet weg, maar hij moest wel. Hij moest haar gewoon laten vanaf nu. Zo bleef hij staan, roerloos naar de deur kijkend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 0:09:54 GMT 2
Carmen aarzelde en liep toen opnieuw op Hunter af. "Nee, je was juist een te goede vriend. Daarom durfte ik niet verder te gaan. Ik was bang je als vriend kwijt te raken." Ze bleef achter Hunter staan. "En het spijt me dat ik dat niet durfte." Ze ging naast Hunter staan en gaf hem een kus op zijn wang. Toen liep ze terug. Ze wilde niet degene zijn die als eerste weg ging.
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 0:11:36 GMT 2
'Dat is onzin, dan was onze band juist sterker geworden, dat weet je best. Maar laat het allemaal maar, ik was vast te min voor je' Hij draaide zijn hoofd zo dat Carmen zijn gezicht niet zou kunnen zien.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2007 0:16:39 GMT 2
"Je weet dat dat niet waar is." Zei Carmen met een zachte stem. "Maar we kunnen nooit weten wat er was gebeurd, alleen gissen. En ik was bang dat het de verkeerde kant op zou gaan. Ik was bang dat we ruzie zouden krijgen en... en elkaar nooit meer zouden spreken." Het was moeilijk om te zeggen. "Maar bij Miquel was het anders. Het zou erg zijn als we ruzie kregen, maar ik wist dat ik dan niet mijn beste vriend kwijt zou zijn."
|
|
|
Post by ruka on Jul 5, 2007 0:20:02 GMT 2
'O, dus je wil zeggen dat je Miquel alleen hebt gekozen omdat je bang was mij kwijt te raken?' zei Hunter bijna schreeuwend ongelovig. 'Ag ga weg, je zei dat je hem niet boven mij zal verkiezen, dat waren je woorden, je zei het zelf. Maar je deed het wel, je koos hem, en liet mij maar een beetje alleen overal rondzwerven' Hunter beet op zijn onderlip om zijn tranen in te houden, een beetje woede kwam ook naar boven.
|
|