|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 18:38:33 GMT 2
( Mag wel ^^ )
"Goed, ik zal kijken, alleen omdat je te erg slijmt en je weet dat ik daar soms niet tegen kan" Shinami glimlachtte eventjes en vistte toen een spiegeltje uit haar tas, aangezien sommige vriendinnen altijd make-up moesten bijmerken. Ze klapte hem open en staarde naar haar spiegelbeeld, haar ogen die heldere kleur,haar lange bruine haren vermengt met lichtte plukjes. De smalle lippen, alles aan haar gezicht verbaasde haar, nooit had ze zichzelf kunnen bekijken. Ze stopte het spiegeltje weg en de glimlach kon je niet echt meer wegkrijgen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 18:46:09 GMT 2
'Zie je!'riep Miquel lachend. 'Wat nou slijmen, het is gewoon de waarheid!' Hij keek naar haar en ergens waren die ogen nog mooier dan eerst. Hij hield zichzelf onder controle, zoals hij altijd ahd gedaa. Hij had geen misbruik gemaakt van haar toen ze blind was en zou dat nu ook neit doen. Ze was nog steeds wie ze was, maar dan met een heldere blik. 'Dus wat ga je nu doen?' vroeg hij haar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 18:50:49 GMT 2
Shinami haalde haar schouders op "Ik weet niet..mischien het nog even geheim houden, ik wil dat ze het zelf merken..en ik moet hun eerst herkennen aan hun stem voordat ik weet wie, wie is. Omdat ik ze nooit echt heb gezien is dat de enige manier" zei ze. Ze pakte het briefje van de zwarte uil en stopte die veilig weg in haar broerkzak. Haar ouders woonde niet echt heel ver van zweinstein dus de uil was altijd snel terug als haar ouders reageerde.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 19:03:59 GMT 2
Miquel knikte. 'Dat snap ik. Toch zou ik je ook best wel willen rondleiden bij Zweinstein. Buiten enzo. Ik bedoel, je kan nu alles zien. Het is hier best mooi.' Hij begreep dat ze het geheim wilde houden, al zou hij het zelf van de daken hebben geschreeuwd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 19:13:30 GMT 2
Nu knikte Shinami "Graag! Ik heb nog niks echt gezien en eh..nu weet ik merendeels niet meer waar alles is" zei ze toen. Eventjes zuchtte ze, waarom was een deel van wat ze goed wist toen ze blind was ineens deels verdwenen. Nouja, ze wist niet hoe alles eruit zag en hoe ze bij een heleboel lokalen moest komen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 19:17:05 GMT 2
'Waar wil je het eerste heen? Ik heb toch geen plannen vandaag. Vertel jij het maar, dangaan we daarheen en vandaaruit weer ergens anders heen. Misschien zien we wel bekenden. Ja, zien we bekenden.' Hij kon een lach neit onderdrukken. Hij ging met een hand door zijn bruine krullen. Opeens voelde hij zich heel onzeker over zijn uiterlijk. Ze had hem nooit gezien. Wat als hij nu tgenviel?
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 25, 2007 21:54:22 GMT 2
"Ehm..ik zou wel eens naar het zweinsveld willen en naar die snoepwinkel waar ik altijd iedereen over hoor praten" Shinami grijnsde eventjes, voelde ze nou dat hij wat onzeker was? Door al die tijd dat ze niet had gezien had ze meer ontdekt over hoe iemand zich kon voelen en dat kon ze dus ook merken. "Vandaag..heb ik ook niks te doen" kwam ze tot de conclusie. "En je ziet er leuk uit, hoe ik je had ingeschat toen ik nog blind was"
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 23:29:27 GMT 2
Miquel Schrok en voelde dat er een blos op zijn wangen kwam. Hij draaide snel zijn hoofd weg. 'Laten we dan maar naar Zweiveld gaan. En.. dankje. Ehm.. gaan we nu meteen? Volgens mij regent het. Zal ik eerst een paraplu halen? Of gewoon heir iets omtoveren in een praraplu? Zouden ze die bezem daar missen?' Hij wees op de bezem, om maar snel de aandacht van zichzelf af te krijgen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 29, 2007 18:01:39 GMT 2
Shinami moest lachen "Die bezem zullen ze vast niet missen hoor, trouwens ze kunnen alsnog dan een uil erin omtoveren want ik geloof dat die bezem daar een uil was geweest" Ze wees op een bezem met twee oogjes en een klein stukje snavel. "Laten we maar meteen gaan, een beetje regen kan mij niet tegenhouden"
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 18:11:58 GMT 2
Miquel keek naar de bezem en slaakte een kreet van schrik, voor hij in lachen uitbarstte. 'Blijkbaar gebruikt iedereen bezems als gebruiksvoorwerpen en veranderd dan uilen in een beze, zodat dat ding neti wordt gemist. verander er dan een uil meteen in! Dat scheelt zoveel werk!' Hij ging Shinami voor en opende de deur voor haar. Hij wachtte zodat hij haar voor kon laten gaan.
|
|