|
Post by CherryOnTop on May 29, 2007 18:30:04 GMT 2
"Dankje" zei Shinami, ze liep door de deur terwijl ze vlug Miquel een prik in zijn zij gaf. Toen liep ze snel naar buiten alsof ze niks had gedaan, maar hij zou het toch hebben gevoeld. Ze keek nog eventjes naar de zwarte uil die nu vrolijk zat te eten en haalde toen de brief uit haar zak. De brief die ze erg snel terug had gekregen van haar ouders. Ach, niet belangrijk nu, ze stopte hem weer weg.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 19:33:31 GMT 2
Miquel dook ineen, leit de deur los, moest hem snel weer tegenhouden en volgde Shinami lachend. 'Zomaar! Doe je dat altijd als een een jongen een heer probeert te zijn?' Hij rende het stukje dat tussen hen in was. Hij sprong, tikte het plafond aan en lande weer op zijn voeten. Het mocht dan regenen, het was perfect weer om actief te zijn!
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 29, 2007 19:35:05 GMT 2
Kort grijnsde Shinami "Sinds ik kan zien, ga ik iedereen irriteren, ookal gedraag jij je als een heer" opnieuw prikte ze hem in zijn zij maar nam geen aanstalten om snel weg te lopen.
(Nieuwe topic bij weet ik veel waar XD Moet gaan -.- )
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 19:43:35 GMT 2
Miquel dook opnieuw ineen. 'Hey grapjas! Doe eens niet,;'lachte hij. Hij kon echt neit tegen keitelen. Hij wilde haar terug keitelen, maar hij was zo gewend voorzichtig emt haar te zijn, dat hij neit goed wist of hij dat kon doen. Vertwijfeld keek hij haar aan.
(okeej^^ Ehm.. jah waar... Ciao)
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 30, 2007 18:32:31 GMT 2
"Wat? waarom kijk je zo vertwijfeld? Durf je niks terug te doen?' vroeg Shinami, ze glimlachtte eventjes. "Watje" vervolgde ze toen lachend. Kort draaide ze een rondje maar prikte hem dit keer niet omdat ze er geen zin meer in had.
( Eh..geen idee XD )
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:29:35 GMT 2
Miquel maakte een bledigd geluid, pakte haar beet in haar middel en tilde haar op. 'Wat zou ik dan neit durven?' Vroeg hij. Hij zou nooit iemand hem een watje laten noemen! Zelfs niet voor de grap, en zelfs niet als het Sninami was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 31, 2007 17:20:05 GMT 2
Shinami gilde "Laat me los, ik ben bang!" ze keek naar de grond alsof het een groot gat was maar er was werkelijk nog gewoon grond. "Jij durfde me niet terug te prikken maar wel op te tillen? Mafkees" Ze moest toen lachen en bleek niet meer bang voor hetgene wat ze enkele secondes geleden had gezien, waarschijnlijk gewoon verbeelding.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:03:43 GMT 2
Miquel zettte haar lachend neer. 'Sorry Shi, ik...' Hij keek even weg. 'Ik ben gewoon nog steeds bang om je pijn te doen. Ik bedoel, toen je blind was, zouden prikken in je zij misschien eng zijn geweest, omdat je je aanaller neit zag. Ik meot er nog ff aan wennen... dta dat nu wel kan.' Hij glimalchte naar haar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 1, 2007 17:32:28 GMT 2
"Kan ik wel begrijpen hoor, maar logisch dat je daar nog aan moet wennen. Ikzelf ook hoor" Een glimlach verscheen weer op haar gezicht. "Owja, waar zouden we ookalweer heen gaan? Mischien dat ik nu sneller tegen veel dingen kan" eventjes bleef ze stil "Om eerlijk te zijn, ben ik bang om wat er gaat komen"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 14:27:44 GMT 2
Miquel keek haar vragend aan. 'Wat zou er kunnen gebeuren dan? Waar maak je je zorgen over?' Hij snapte het niet meer. Ergens had hij het gevoel dat hij iets vergat.
|
|