|
Post by CherryOnTop on Jun 5, 2007 15:37:25 GMT 2
Shinami glimlachtte eventjes "Sufferd, ik ben bang hoe de rest zou reageren, dat bedoelde ik ermee" zei ze toen. "Maar goed, in de tijd dat ik je niet heb gehoord heb ik volgens mij een heleboel gemist. Vertel, is er nog iets goeds gebeurd?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 20:22:04 GMT 2
Miquel knikte. 'Die Zwaderaars zijn helemaal doorgedraait geloof ik. Ryanne, heb je dat gehoord? Over dat ze naar Azkeban moest? Volgens mij was ze de eerste, maar niet de laatste. Ik begin te geloven dat ze allemaal dooddoeners zijn. Ik hou zelf ook neit van dreuzels, maar zomaar mensen vermoorden en martelene...' Hij schudde zijn hoofd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 17:25:31 GMT 2
"Dat heb ik gehoord, van Ryanna" zei Shinami, ze knikte eventjes. "Vergeet niet dat ik ook een half-dreuzel ben hoor" Ze leunde eventjes tegen de muur omdat ze geen zin had om verder te lopen. Waarom wist ze niet maar ze was gewoon een beetje moe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 21:38:25 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'Echt niet. Je bent een heks. Het maakt me neit uit wat je ouders zijn en ook heb ik geen echte problemen met dreuzels. Ze zijn alleen zo.. onnozel in mijn ogen af en toe. Maar toch, ik ben gek op hun sporten! Ik probeer alleen zo min mogelijk emt ze te praten.' Dat klonk neti goed. Hij dacht even na, maar wist geen maneir om het te verzachten, zonder te liegen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 7, 2007 16:54:21 GMT 2
Shinami knikte,"Dat ze onnozel zijn af en toe, daar heb je wel gelijk in" ze glimlachtte eventjes. "Waar gingen we ook alweer naartoe? en nog wat verder meegemaakt?" Het enige waar Shinami van hield toen ze blind was, was dansen, nu van meer dingen natuurlijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:06:24 GMT 2
Miquel dacht na. 'Het meer! Zelfs met dit weer is het daar prachtig.' Prachtig... hmm.. wat een woord? Was dat wel mannelijk? Hij schudde zijn hoofd. Wat maakte het ook uit. 'Wil je daar heen gaan?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 16:19:21 GMT 2
"is prima voor mij" zei Shinami op zijn voorstel. "Lijkt me zelfs leuk om het eindelijk te kunnen zien" ze liep weer verder en hield zich in om niet te gaan draaien. Rondjes draaien vondt ze ineens helemaal geweldig, het hield haar bezig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 20:13:51 GMT 2
Miquel lachte. Hij voelde zich warm worden bij het zien van hoe gelukkig ze was. Hij hield van haar, maar als en vriendin, of erger nog, als een zusje! Nu hij Carmen ahd kon hij dat uit elkaar houden. Hij ozu haar eens de mooie dignen van eht elven laten zien, maar haar neit de ogen sluiten voor de nare dingen. Ze mocht alles zien...
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 14:02:37 GMT 2
( Ik maak topic of jij? )
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 14:36:03 GMT 2
(doe jij maar, ben te lui^^)
|
|