|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 16:27:12 GMT 2
Joey wierp een geergerde blik op June. Toen schudde hij zijn hoofd en glimlachte naar Lena. 'Kom op, ik ga jou toch neit met je ahnden in de vogelprut laten wroeten? Dat doet een heer niet. Die laat een dame nooit het serige werk opknappen. Die laat ze toekijken en zichzelf verknuekelen.' Hij grinnikte en pakte opnieuw een borstel.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 16:37:49 GMT 2
Lena lachte. "Ach kom op joh! Als een dame het vraagt dan geld het niet." June keek naar Lena en Joey. "Waarom moet je dit eigenlijk doen?" Vroeg ze een beetje nieuwsgieirg.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 17:43:56 GMT 2
Joey snoof. 'Omdat die leraren heir geen gevoel voor humor hebben! Ik zei tegen Sneep, dat we misschien die kleine van bezweringen een narrepakje aan moesten trekken en wat kunstjes laten doen. Dan zou zelfs hij kunnen lachen, tenzij hij bang was dat zijn gezicht zou barsten. Dat vond hij niet grappig.' Zelf vond hij dat wel. Hij had nog een portie strafwer oor morgen, over de opmerking van Professor Banning.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 18:31:59 GMT 2
Lena lachte, June kon het niet laten te grinnikte. Lena slaakte daardoor een kreet. "Joey! Je hebt June serieus zo ongeveer aan het lachen gekregen! Dat is pas lang geleden!"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 20:33:38 GMT 2
Joey snoof afkeurend. 'Ik ben ook heel grappig. En aardig! En lief!' Hij stond op en sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij June boos aantaarde. 'Je mist heel veel door mij en mijn gekloot af te keuren! Vertel het haar maar Lena. VErtel maar hoe veel ze mist.' Hij keek de andere kant op en deed of hij snikte.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 21:11:52 GMT 2
June trok een wenkbauw op. "Dat was een keer." Mompelde ze. Lena grinnikte en legde een hand op Junes schouders. "Chillex, het was een grapje, Flower."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 16:33:39 GMT 2
Joey keek traag op naar June en schudde onbegrijpend zijn hoofd. 'Je meot het leven neit zo serieus nemen. Misschien dat je dan meer lol hebt.' Hij leit zich op zijn knieen vallen en begon heel fanatiek lucht gitaar te spelen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 17:21:37 GMT 2
June glimlachte. "Ja, hierna misschien. Het is nu niet echt de tijd om vrolijk te zijn." Lena lachte om Joey. "Man, je zit zometeen helemaal onder de vogelpoep!"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:15:59 GMT 2
Joey keek even naar zijn broek en knikte toen. 'Daarom ben ik dus hier. Zodra ik klaar ben zullen de Uilen zichzelf kunnen bewonderen in de vloer. Nou, ik ga verder.' Hij keek even naar June en glimlachte geruststellend. 'Het komt wel goed. Probeer kalm te blijven. Met stressen worden jullie geen van beiden beter.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 22:19:12 GMT 2
"Dus dan moeten meiden met rokjes aan hier maar niet komen." Zei Lena lachend. June keek naar de grond. "Ik kan het niet helpen." Mompelde ze.
|
|