|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:53:30 GMT 2
Joey wierp Lena een vereontwaardide blik toe. 'Niet? Juist wel! Waarom denk je dat ik het spiegelend maak, vor die uilen? Zolang ik hier op mijn knieen zit en er meisje in rokjes lang komen..' Hij grijnsde breed en keek toen June vragend aan. 'Hoe bedoel je? Waarmee helpen?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:15:15 GMT 2
Lena lachte opnieuw. "Mooi niet Joey! Ik hang een briefje op dat ze hier niet met een rok aan moeten komen." June haalde haar schouders op en keek even half geergerd naar Lena. "In bijna alles zie ik wel iets iets met Carmen te maken heeft. Ik kan het gewoon niet geloven."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:27:43 GMT 2
Joey gooide een borstel naar Lena, maar zacht, zodat hij haar geen pijn kon doen. "jij verpest ook altijd mijn lol! Spelbreekster!' Even zuchtte hij en stond toen op. Hij liep naar June toe en legde zijn handen zacht op haar schouders. 'Luister eens naar me,'zei hij vriendelijk,'het komt echt wel goed met Carmen. Dat weet ik zeker. Miquel is bij haar en waar hij is, is Tyra en die is slim. En als er hulp nodig is, zijn er genoeg mensen die ze kunne roepen. Geen zorgen. Ht komt echt wel goed!'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 19:19:00 GMT 2
Lena grinnikte en ving de borstel op. "Mooi, nu kan ik je gelijk helpen." June glimlachte dankbaar. "Je hebt gelijk. Misschien moet ik me minder zorgen maken."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:41:07 GMT 2
Joey glimlachte open naar haar. 'Dat oet je idnerdaad wel doen.' Hij gaf haar een aai over haar hoofd, bedacht zich dat zijn hand vies was en haalde met een spruek meteen de prut weer van haar hoofd. verontschuldigend grijnsde hij en keerde zich om naar Lena. 'Als je dat nou perse wil. Doe dan maar. Is leuekr dan in me eentje.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 22:57:33 GMT 2
Lena gierde het uit. "Ow heerlijk Joey! Flower kon wel een condiciner (ofzo) gebruiken!" Ze liet de borstel weer bijna uit haar handen vallen. June kon nog maar net weerhouden dat ze met Lena meelachte. En ging met haar hand door haar wat warrige haar. "Bedankt." Zei ze omdat hij de vogelpoep er meteen weer uit had gehaalt.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 23:35:33 GMT 2
Joey glimlachte verontschuldigend. 'Sorry, ik ben niet al e slim. Ben bang dat ik je daar voor had meoten waarschuwen voor ik in je buurt kwam.' Hij grijnsde naar Lena. 'Had jij haar neit kunnen waarschwuen? Wat voor vriendin ben jij nou weer?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 0:00:45 GMT 2
Lena glimlachte onschuldig. "Nou ik had toch niet kunnen verwachten dat jij vogelpoep in haar haar ging smeren." June knikte. "En we wisten niet dat ze hier zou zijn, dus jij had me gewoon moeten waarschuwen."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 20:22:32 GMT 2
Joey grinnikte. 'Vooruit dan. Maar nu weet je het, dus voortaan geen excuses meer. Trouwens, ik had ook niet verwacht dat jullie hier langs zouden komen. Weetje, eigelijk moet ik verder, anders kom ik hier nooit mee klaar...'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 22:22:26 GMT 2
June dacht even na en keek toen naar Lena. "Zeg Storm, jij hebt jou stok toch nog?" Lena trok haar wenkbrauw op. "Ja, dus? Waar wil je heen, June?" Ze keek haar vriendin wantrouwend aan. "Ow nou, nee laat maar. Ik dacht gewoon, met een toverstok zou het veel sneller gaan." June probeerde zo onschuldig moglijk te kijken.
|
|