|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 21:33:56 GMT 2
Joey liet de emmers met een klap op de grond terecht komen. Het water klotste over de rand en spoot omhoog toen hij ook de borstels erin liet vallen. Walgend bekeek hij de met uitwerpselen en veren bedekte vloer. Zonder magie dit schoon schrobben? Daverdamme.. hij had niet eens iets met vogels... Zuchtend pakte hij de emmer op en gooide die leeg over de vloer. Dan maar daar beginen. Hoe eerder hij klaar was, hoe eerder hij zijn stok terug kreeg.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 15, 2007 21:39:11 GMT 2
June liep met haar armen over elkaar en gebogen hoofd naar boven. Haar ogen waren een beetje rood en haar mond trilde. Lena zuchte en keek naar de ingang van de uilenvleugel. "WE zijn er bijna Flower." Ze keek naar June. "Kom op. We kunnen niet echt helpen met dat drankje, dan kunnen we op zijn minst voor Sky zorgen." June snoof haar neus en een traan rolde over haar wang. Ze zei niets, waarom zou ze? Het kon de stemming niet echt verbeteren. Lena zuchtte en liep de uilenvleugel in. Ze schrok toen ze Joey zag. "Ow, hoi." June keek heel even op naar Joey en deed toen een stapje naar achter.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 21:41:22 GMT 2
Joey keek naar hen op. Hij glimlachte naar Lena en stak zijn hand op. Toen zag hij June en zijn gezicht betrok. Maar als snel verzachtte de uitdrukking op zijn gezicht. 'Wat is er aan de hand? Heb je gehuild?' Hij keek vragend naar LEna.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 15, 2007 21:47:36 GMT 2
Lena zuchtte. "Ze is al een tijdje zo. Telkens als ze maar iets hoort of ziet dat met Carmen te maken heeft of iets dat erop lijkt en gaat ze zo doen." June veegde snel de traan weg. "Sky." Zei ze alleen ter herrindering tegen Lena.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 21:49:14 GMT 2
Joey fronsde zijn wenkbrouwen. 'Wat is er dan met Carmen aan de hand?' Jij stond op en liep naar Lena toe. 'Wat is er gebeurd?' Hij en Carmen waren geen dikke vrienden. ZIjn bezordgheid trof Miquel.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 15, 2007 21:54:25 GMT 2
Lena was even verbaasd dat hij het niet wist. "Euhm nou..." Ze zocht naar woorden. "Ze is getroffen door het vergif van haar ouders en ligt nu in de ziekenzaal bewusteloos!" June keek Joey aan. "Het laatste teken van bewustzijn dat ze heeft gegeven was een kneep in de hand van Miquel." Lena knikte instemmend. "Ze hebben het in een beker gedaan, vraag me niet hoe, en Miquel heeft het haar per ongeluk gegeven."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 15, 2007 23:20:01 GMT 2
Joey voelde zijn hart een paar keer overslaan. 'VErgiftigd? Hier op school? Door wie echt? Wie zou haar nou wat aan willen doen..' Hij schudde zijn hoofd. 'Arme Mycaro... alsof je vriendin vergiftigd zien al neit erg genoeg is. Heeft hij het haar ook nog gegeven... Ik meot...' Hij wilde weglopen maar slaakte toen geergerd een zucht. 'Ik moet verdre met dat strafwer.' Hij balde zijn vuisten en vloekte binnensmond van frustratie.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 16, 2007 0:02:58 GMT 2
"Haar ouders." Mompelde June en liep naar Skylar die op een lage stok was geland. "Maar volgens mij gaat het wel met Miquel. En ze zijn met een tegengif bezig." Lena glimlachte geruststellend. "Kunnen we missachien ergens mee helpen?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 12:59:43 GMT 2
Miquel lachte en gaf Lena vriendschappelijk een aai over haar hoofd. 'Wel nee. Het lukt wel. Gewoo irritant. Ik ben min stok kwijt tot ik dit af heb. Gaat het met jou wel goed? Trouwens, het is mijn eigen schuld...' Dat laatste had een scherpe klank en Joey draaide zich half om naar June.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 17, 2007 15:46:42 GMT 2
Lena glimlachte. "Ach, als er iets is dan zeg je het maar." June knikte vaag. "Gaat." Mompelde ze en aaide Skylar. Aan zijn houding was te zien dat hij niet zo vrolijk was.
|
|