|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 21:08:24 GMT 2
Joey omhelsde June impulsief, tilde haar op, draaide haar rond en zette haar weer neer. Toen kijk hij naar Lena. 'kijk, dat is nog eens een goed idee. Jij toverd het hier schoon, we praten nog een tijdje en dan kom ik straks zwetend en puffend en chagrijnig bij Vilder aan.' Hij voelde er niks voor om verder schoon te maken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 2, 2007 12:52:38 GMT 2
June slaakte een kreet en lachte toen. "Kijk het helpt wel om een Raaf te kennen." Zei ze met een knipoog. Lena lachte en pakte haar stok. "Flower, jij verzint de dingen om rgels te overtreden en ik voer ze uit." Zei ze lachtend. Ze richtte haar stok op de vloer. "Hygiena." Zei ze met een stemverheffing. Vervolgens keek ze toe hoe de vloer steeds schoner werd.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 20:59:11 GMT 2
Joey grijnsde blij. 'Oh, Lena, hb ik je ooit gezegd hoevele ik van je hou? Anders bij deze, ik hou ongelovelijk veel van jou! Okey, dit moet ik goedmaken. Wat dahcten jullie van een drankje op Zweinveld op mijn kosten?' Hij glimlachte vrolijk en bewonderde de glanzende vloer.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 4, 2007 20:06:45 GMT 2
Lena en June lachte. "Nou dat lijkt me wel op zijn plaats ja." Lena keek Joey plagend aan. "Maar je moet eerst even l;angs Vilder lijkt me. Anders ben je alsnog de puneut."
|
|