|
Post by melien on Jun 15, 2007 21:36:03 GMT 2
Mara lachte. "In welke afdeling zit je eigenlijk?" (tja ze moeten er een keer achterkomen ) vroeg ze. Ze keek lachend naar Mi die nog steeds niet weg was. (of wel??)
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 16:15:26 GMT 2
(Whaha, geen idee eigenlijk, Mi is er gewoon nog ) Lili hoorde eerst de vraag van Mara wel, maar drong niet helemaal tot haar door. Ze aaide Mi over haar kop en keek Mara toen aan. 'Griffoendor, jij?' vroeg ze en haar aandacht ging weer naar de uil.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 16:33:47 GMT 2
Mara schrok. Een grifje. Een grifje dat aardig en niet irritant kon zijn. "In... Zwadderich." zei ze uiteindelijk aarzelend. Ze vroeg zich af wat er nu ging gebeuren.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 17:05:54 GMT 2
Lili's aandacht voor Miw as even helemaal weg. 'Zwadderich zei je?' zei ze kalm. Daarna moest ze lachen. 'Normaal zou je elkaar vervloeken omdat je elkaar zogenaamd niet mag omdat je in een andere afdeling zit en kijk ons nou.' Maar het lachen ineens vandaan kwam wist ze niet maar als ze het zo bekeek was het eigenlijk gewoon grappig.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 17:53:08 GMT 2
Mara schoot ook in de lach. Daar had Lili wel een punt. Misschien moest ze toch maar stoppen met grifjes vervloeken. "Waar komt die vijandelijkheid eigenlijk vandaan? Volgens mij weet niemand het." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 17:57:18 GMT 2
'Over het algemeen ben ik wel een beetje bevooroordeelt maartoch. Misschien dat Zalazar Zwadderich en Godric Griffoendor ooit ruzie kregen wie er de rechter of de linker afdelingstafel kreeg?' Lili schoot opnieuw in de lach want dat was het domste antwoord wat ze had kunnen verzinnen.
|
|
|
Post by melien on Jun 25, 2007 14:18:46 GMT 2
Mara schudde lichtjes haar hoofd. Die vijandigheid sloeg echt nergens op. En toch vond ze het nog steeds leuk om mensen te vervloeken. Maar dan alleen met vloeken die zo weg waren. Ze glimlachte naar Lili. "Ga jij nog iets leuks doen vandaag?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 14:38:22 GMT 2
"Ik niet echt en jij?" Vroeg Mariël grijnzend en ze liep de uilenvleugel binnen. "Hey Lil!"Zei ze tegen haar. Het andere meisje kende ze niet, maar ze stak haar hand even op. ZE leip de uilenvleugel binnen en liep Schaduwvacht op haar arm landen. Ze bond er een briefje aan en liet deze naar haar ouders brengen.
|
|
|
Post by melien on Jun 25, 2007 15:15:28 GMT 2
Mara keek verbaasd op. Toen ze een meisje zag binnen komen glimlachte ze. "Laat me raden... jij zit ook in Griffoendor." zei ze. Hoe ze daarbij kwam wist ze niet.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 15:35:29 GMT 2
"Ach hoe raad je het! Jij niet denk ik zo.." Zei ze omdat ze dan die vraag niet zo zou stellen. Ze keek Schaduwvacht na en ging tegen de muur aan staan.
|
|