|
Post by Lisa .. on Jun 25, 2007 15:36:57 GMT 2
'Ik had nog geen plannen, enige was Tiwe schrijven.' meldde ze. 'Heé Mariël' zei met een glimlach. Daarna keek Lili van Mara naar Mariël. 'Mariël, dit is Mara. Mara, Mariël' stelde ze de 2 even aan elkaar voor. 'Hoe raad je het, je hebt toch geen zesde zintuig voor waarzeggen ofzo.' zei Lili licht lachend.
|
|
|
Post by melien on Jun 25, 2007 20:12:10 GMT 2
"Nee heb ik niet. Het was ook eerder een gok." zei Mara lachend tegen Lili. "Ik ben Mara Obote. Aangenaam." zei ze toen met een glimlach tegen Mariel.
|
|
|
Post by Merel on Jun 25, 2007 20:56:29 GMT 2
MAriël glimlachte, Misschien waren op Aylin na, niet alle zwadderaars zo raar. "MAriël Elfglow, eensgelijke." Zei ze beleefd en grijsde. "Mag trouwens niet hopen dat je een waarzeggerij zintuig hebt. STraks word je nog en Zwamdrift kloon!" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 26, 2007 8:15:22 GMT 2
'Goede gok dan.' zei Lili grijnzend. 'En het laatste dat we willen zijn Zwamdrift klonen.' zei ze lachend. Een persoon die iedere les wel iemands dood voorspelde was wel meer dan genoeg op een school
|
|
|
Post by melien on Jun 26, 2007 14:39:05 GMT 2
"IEL! Een zwamdrift kloon! Nooit van me leven niet." zei Mara met een vies gezicht. Daarna moest ze echter lachen. Haar reactie sloeg ook echt nergens op.
|
|