|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 15:04:56 GMT 2
Even knikte ze "Ik had niet verwacht dat er veel meer japanse mensen hier zouden zitten. Ik ken nu jou een beetje,ik ken Tifa en ik ken Kana. Die zijn alledrie japans" zei ze met een glimlach. Ze keek uit het raam zonder glas naar het stipje dat langzaam verdween.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 15:10:23 GMT 2
'O, ik ken Bou, Kanon en Reita. Ja en nu jou dan' zei hij met een grijns. Als hij dat deed zag hij er altijd wel schattig uit vond iedereen. 'Ik had het eigenlijk ook niet verwacht, nouja, ik wist natuurlijk van Reita dat hij hier naartoe zal komen, maar verder had ik het niet verwacht'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 15:31:55 GMT 2
Even glimlachtte Shinami "Is het trouwens een gewoonte je rat kwijt te raken?" vroeg ze toen. Ahw,ik hou gewoon van die beestjes dacht ze vervolgens. Ze keek van de rat naar Uruha.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 15:33:49 GMT 2
'Wel een beetje' zei Uruha twijfelig. Hij was wel vaak zijn rat kwijt ja. 'Maar ik vind haar wel voor het merendeel terug' zei hij er haastig achteraan. 'hoezo?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 15:39:36 GMT 2
"Ik vindt die beestjes gewoon schattig" zei ze lachend. "Ben een dierenfreak zeg maar" ze hield van vele dieren maar had nooit echt van een persoon gehouden. Dat was anders aan haar vondt ze zelf.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 15:41:22 GMT 2
'Nou ik vind Kani soms wel is erg vervelend hoor' zei hij lachend. 'Ik houd ook wel van dieren, maar ik weet niet, geef mij maar gewoon mensen'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 15:51:07 GMT 2
"Hoe heb je trouwens die naam verzonnen? ik vindt hem Origineel" zei ze. Ze glimlachtte en keek weer uit het raam. Uilen maakte pikkende geluiden en krasten. En telkens als er een nieuw uil binnenkwam zat er iets om zijn of haar pootje. "Ik zit meer tussen dieren dan mensen, maar dat verandert nog wel een keer"
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 15:56:10 GMT 2
'Ik weet het niet, het kwam in me op' zei hij met een lach. 'Misschien wel, ik weet het niet, dat licht natuurlijk ook aan je eigen'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:16:44 GMT 2
Eventjes haalde Shinami haar schouders op "Klopt wel, dat het aan mezelf ligt" zei ze uiteindelijk. "maar ik hoop in ieder geval meer met mensen om te gaan dan alleen stil te zitten. Omdat ik de helft niet ken van uiterlijk maar wel van stem. Ben een tijdje blind geweest" legde ze uit.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 16:20:46 GMT 2
'O, dat moet erg zijn' zei Uruha een beetje geschrokken. 'Mag ik misschien vragen hoe het kwam?' vroeg hij er twijfelig achteraan.
|
|