|
Post by CherryOnTop on Jul 24, 2007 19:02:34 GMT 2
Shinami luisterde stil naar wat hij zei en knikte toen. Een kleine glimlach speelde zich op,op haar gezicht. "Daar kan je zelf niks aan doen, niet alles kan perfect gaan. En ookal was je slecht, er zullen zeker mensen zijn die je niet haten maar van je houden" kort beet ze op haar lip en vervolgde "Het maakt niet uit als er iets gebeurd hoor"
|
|
|
Post by ruka on Jul 24, 2007 21:00:49 GMT 2
'Tuurlijk wel, ik zou het niet echt fijn vinden als ik opeens iemand buiten zie lopen en hem vermoord. Het licht er natuurlijk aan of hij boos is of niet. Als hij niet boos is is de kans klein dat er iets gebeurt, maar meestal voel ik dat en probeer ik alleen te zijn' Hij keek even naar Shinami, maar keek toen uit het raam.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 11:14:03 GMT 2
"Daar heb je weer gelijk in,als je iemand vermoord ga je naar azkaban,denk ik dan. Ligt eraan of je de vloek des doods hebt gebruikt" mompelde ze. Alleen zijn..iets wat ze zelf vaak was. "Wat zou je doen als hij nu ineens kwaad was?" vroeg ze toen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 25, 2007 12:28:33 GMT 2
'Ik weet het niet, je hoeft niet bang te zijn dat er iets met een toverstok zou zijn, die laat ik meestal op de slaapkamer liggen' zei Uruha maar dacht na, niet dat dat effect had, want hij kon ook gewoon zonder staf toveren. Maar dat hoefde zij niet te weten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 13:16:53 GMT 2
Shinami knikte opnieuw "Ow,oke" zei ze toen. Het kleine uiltje vloog terug door het raam, met een briefje. Even glimlachtte ze en haalde het briefje eraf, gaf hem nog een snoepje en stopte het briefje toen weg.
|
|
|
Post by ruka on Jul 25, 2007 13:20:02 GMT 2
'Dus je hoeft nergens bang voor te zijn' probeerde hij haar ervan te verzekeren.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 15:28:46 GMT 2
Shinami glimlachtte "Als er iets zou gebeuren en ik zou bang zijn, dan verdedig ik mezelf, voor zover dat lukt" zei ze toen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 25, 2007 15:31:57 GMT 2
'Ach, de macht van voldemort is sterk. Maar ik ga meestal zelf weg als ik al voel dat het niet goed gaat' Hij keek naar zijn rat, die was weggelopen omdat hij voelde dat Voldemort boos werd en toen had hij hem los gelaten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 25, 2007 15:33:55 GMT 2
"Werkelijk, ik hoop dat ik hem nooit meer tegenkom, dat ik kan zien maakt me gewoon blij, maar hij kan de vloek elk moment weer inheffen" zei ze. Ze staarde weer uit het raam maar glimlachtte.
|
|
|
Post by ruka on Jul 25, 2007 16:11:07 GMT 2
'Ik weet het, als ik het eerder wist kon ik het misschien ook opheffen, ik heb toch best wel een groot deel van zijn kracht meegekregen' zei hij met een lachje.
|
|