|
Post by ruka on Jul 22, 2007 19:33:53 GMT 2
Uruha lag zowat op de grond. Zijn rat was deze kamer binnen gekomen, en sommige uilen eten ratten. 'Kani!?' schreeuwde hij hard. 'Stom beest waar ben je?' mompelde hij in zichzelf. Hij keek naar sommige grote uilen. "zou hij al?" vroeg hij zichzelf af.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 19:38:55 GMT 2
Shinami keek kort verbaast naar de jongen die half op de grond lag. Ze had een kleine uil op haar hand zitten. "Ehm..je rat kwijt?" vroeg ze toen. Het enige dier wat je hier kon zoeken was een rat die op de vlucht was voor uilen. Ze zette haar kleine uiltje op een takje en keek nogmaals naar de jongen "Jij bent nieuw toch?" vroeg ze toen.
|
|
|
Post by admin. on Jul 22, 2007 19:42:02 GMT 2
"Is dit je rat?" vroeg Jade, doelend op het beestje dat om haar voeten cirkelde. Ze trok een wenkbrauw op en keek rond. "Kijk uit, want mijn kat loopt hier ook ergens rond. En aangezien uilen ook wel van ratten houden is hij hier niet bepaald veilig"
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 19:48:52 GMT 2
uruha rende naar zijn rat die weer op de vlucht liep en weer ergens anders naartoe rende. 'Fijn' mompelde hij. 'Ja dat was mijn rat' hij keek rond, overal kieren en dingen waar hij door omhoog kon lopen. Hij veegde zijn kleding af. hij keek naar Shinami, 'Ja ik ben nieuw, ik heet Uruha' Hij lachte vriendelijk en keek rond of hij zijn rat misschien kon zien.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 22, 2007 19:52:13 GMT 2
"Shinami" stelde ze zichzelf voor. Toen keek ze naar Jade. Waar herkende ze haar ook alweer van. Niet van uiterlijk maar van stem. Even keek ze naar haar uiltje en gaf hem toen een snoepje. Enkele seconden later zat een kleine brief aan zijn pootje en vloog hij weg.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 20:07:54 GMT 2
Uruha zag zijn rat en dook er bijna naartoe. Hij had hem en hield hem stevig in zijn handen. 'Ik heb hem' hij keek naar Jade. 'Ben jij je rat ook kwijt?' vroeg hij toen en keek haar even aan.
|
|
|
Post by admin. on Jul 22, 2007 20:13:41 GMT 2
"Nee, mijn kat, zoals ik net ook zij" antwoorde Jade glimlachend. Ze liet haar blik dor de uilenvleugel gaan. "Maar hier is ze niet, ik ga verder zoeken". Ze stak haar hand even op en liep toen weg.
|
|
|
Post by ruka on Jul 22, 2007 20:15:36 GMT 2
'Oke' Uruha snapte het op dit moment niet echt meer. 'Leuke naam trouwens' zei hij toen tegen Shinami.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 11:49:34 GMT 2
Shinami keek Jade even na en zei nog iets als Succes met zoeken. Toen keek ze weer naar Uruha en glimlachtte "Dankje,het is een japanse naam, die van jou ook geloof ik"
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 13:48:24 GMT 2
'Klopt, ik ben ook eigenlijk Japans, nouwja, zover als je dat kan zeggen' zei hij met een lach. 'Zoiets had ik al wel verwacht, een vriend van mij is ook Japans, en nog twee andere die ik ook wel ken' Hij keek naar zijn rat, hij was wel blij dat hij weer terug was.
|
|