|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:26:47 GMT 2
"Mag je gerust vragen hoor, ik vindt het wel fijn om erover te praten" zei Shinami. Ze glimlachtte eventjes 'vroeger toen ik klein was waren mijn ouders onderdanen van voldermort, maar omdat ze niet aan zijn opdrachten voldeden werdt ik vervloekt..tot een tijd geleden. Hier in de uilenvleugel toen ik net een brief verzond zakte ik in elkaar en zag ineens de muur voor me" legde ze uit. Opnieuw glimlachtte ze "En de eerste die ik zag was een vriend"
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 16:28:06 GMT 2
'Dat is dan wel fijn' zei hij en hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. 'Voldemort is kil' mompelde hij toen, hij keek naar zijn arm, daar zat een bod van hem in.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:33:48 GMT 2
Shinami knikte "Ik ken hem niet persoonlijk..maar heb het idee dat jij dat wel hebt?" vroeg ze zachtjes. Ze had gemerkt dat hij naar zijn arm keek. Toen leunde ze tegen de muur. Even wat zwakker, dan daarvoor. Zulke momenten had ze wel eens.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 16:37:10 GMT 2
'Waarom denk je dat?' vroeg Uruha en keek even haastig naar de grond. Hij wist niet of hij het wou vertellen, nouw, ze zou haar niet geloven.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:44:09 GMT 2
"Je keek naar je arm..de meesten hebben een teken maar ik geloof dat er met jou iets anders is" zei ze zachtjes. Vraag nou niks, je nieuwsgierheid wint weer eens..
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 16:47:02 GMT 2
'Ja, zo kun je het wel stellen. Maar je zult het toch niet geloven, het is heel vaag' mompelde Uruha.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 23, 2007 16:49:37 GMT 2
Shinami keek weer naar Uruha "Iets geloven doe je als je iets weet, als je iets kent of gewoon als je bewijs ziet. Maar ik geloof dingen sneller dan dat iets een leugen is. Al is het nog zo vaag" ze klom in het raam en hing haar benen uit het raam. Niet dat ze vondt dat het niet gevaarlijk was.
|
|
|
Post by ruka on Jul 23, 2007 21:22:40 GMT 2
'Nou het zit zo, ik ben uit twee botten van Voldemort ontstaan, een bot uit zijn been en uit zijn arm. Er is er nog een zeggen ze, maar ik weet niet welke. Pas op dat je niet valt trouwens' Hij keek naar zijn rat en gaf hem een kusje.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 24, 2007 18:35:59 GMT 2
"Ik wil niet vallen, niet van deze hoogte!" zei Shinami meteen. Die niet eens daaraan had gedacht. Ze klom vlug weer naar binnen toe "Botten uit zijn lichaam? Is dat niet wat eng?" vroeg ze toen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 24, 2007 18:48:48 GMT 2
'Ach ik weet niet wat ik ervoor moet denken, het is wel een beetje gek, maar ik heb het zelf eigenlijk niet zo in de gaten. Het is blijkbaar ook fout gegaan, ik had slecht moeten zijn. Waarom ik dat niet ben weet ik niet, maar ik heb af en toe mijn trekjes, dus sorry als dat gebeurt' zei Uruha en keek naar de grond, hij durfde haar op een of andere manier niet aan te kijken.
|
|