|
Post by greenlightning on Jul 5, 2007 18:29:17 GMT 2
(fijn, dan maak ik hem wel;))
Shirie stond zuchtend voor de deur van haar vaders kantoor. Het laatste wat ze wilde was heir zijn. Waarom ahd ze zich laten ompraten? Gelukkig was Steve bij haar. Ze moest er niet aan denken dat ze nu alleen was... Haar gedachten dwaalden af naar Joey. Was hij maar hier... Ze slikte en stak haar hand op om aan te kloppen, maar hij bleef stil in de lucht hangen. Ze durfde niet.
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 18:39:18 GMT 2
{had net een gemaakt Zie ik dat jij dat ook deed } Steve keek naar Shirie. Voorzichtig pakte hij haar hand. "Daar gaat ie." Zei hij zacht terwijl hij zacht op de deur klopte. "Ja?" Hoorde hij een stem zeggen. "Wil je dat ik mee naar binnen ga? Of dat ik buiten wacht?" Vroeg hij en keek weer naar SHirie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 6, 2007 0:48:44 GMT 2
Shirie klemde zijn hele arm tegen zich aan. 'ga alsjeblieft mee, sSteve, alsjebleift?' Ze keek hem smekend aan. 'Ik wil echt neit alleen.' Haar stem was zwak en de paniek klonk er sterk doorheen. Ze keek weer naar de deur en rilde. Ze wilde hem graag zien, maar tegelijk ook niet... wat moest ze tegen hem zeggen?
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 14:57:30 GMT 2
Steve werd even rood. Toen keek hij naar Shirie. "Tuurlijk ga ik mee als je dat wil." zei hij. Al had hij er nou niet bepaald zin in.. Leuk gesprek, Vader en een dochter die elkaar jaren niet hebben gezien. Voorzichtig opende hij de deur en keek nog even naar Shirie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:11:36 GMT 2
Shirie rilde opnieuw en vermande zich toen. Een zelfverzekerde uitdrukking verscheen op haar gezicht en ze ademde weer rustig. Ze duwde de deur verder op en zag haar vader. Lupin zat in fotoalbum te kijken. Hij keek vragend op toen de deur open ging. Even was hij alleen verbaasd, maar een glimlch verspreidde zich op zijn gezicht. 'Shirie! Wat een verassing. En Steve, welkom. Wat doen jullie hier?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 15:25:01 GMT 2
Steve keek even naar Shirie, en toen naar Professor Lupin. "Uum.. We.. uuh.. Wouden een praatje maken." Stamelde Steve. Hij was hier niet echt goed in. Hij deed een stap naar voren. Hij trok Shirie voorzichtig mee.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:30:21 GMT 2
Shirie kon het niet helpen, maar ze beantwoordde de glimalch van haar vader. 'U lijkt blij me te zien,'ei ze en ze pakte Steves hand vast. Haar hand trilde ene beetje, mar verder was er niks van haar onzekerheid te merken. Lupin knikte. Even leek hij daar zelf verbaasd over, mijn ten glimalchte hij weer. 'ik zat naar wat odue foto's te kijken, van je moeder en mij en ik ben tot een interessante conclusie gekomen.' Shiei keek hem vragend aan. Hij grijnsde breed. 'Je lijkt het meest op mij.' Shirie kon een lach niet onderdrukken. Ze keek naar Steve, met starlende ogen. 'Heeft hij gelijk?'vroeg ze hem.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 15:35:31 GMT 2
Steve keek naar Shirie die helemaal stond te stralen. "Ja, Jullie lijken best veel op elkaar." zei hij toen hij beide even had bekeken. Hij glimlachte. Zo erg was het dus niet als Shirie zich voor had gesteld. Die vader leek best wel aardig te zijn zo te zien. "komop, Dan gaan we even zitten, we kunnen moeilijk de heletijd blijven staan."
{*pookt Draco* Gaat ie Rach nog vragen voor't gala? }
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:41:43 GMT 2
(*poked Draconic ook* Shiet eens op, anders is ze al door een ander gevraagd. *lacht Draconic uit terwijl hij wegrent*)
Lupin knikte. 'Je hebt een goede keus gemaakt, Shirie. Hij weet waar hij eht over heeft.' Hij glimlachte goedkeurend naar Steve. Shirie volgde de blik, keek van haar vader naar Steve en keek toen geschrokken op. 'nee, je begrijpt het verkeerd! Steve is gewoon een hele goede vriend.' Ze glimalchte leifdevol. 'Een echte vriend, die er voor me is.' Ze gf een kneepje in zijn hand, voor ze die los liet en op een stoel ging zitten. Lupin ging tegeover haar zitten. Shirie, brutaal als ze was, pikte het fotoalbum en begon erin te bladeren.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 15:46:03 GMT 2
{melien termen: Anders kan hij maar beter onderduiken } Steve werd rood toen Lupin dat over hem zei, en nog roder toen Shirie zei dat hij een echte vriend voor haar was. {watje zeg ¬¬ } Hij ging op een stoel naast haar zitten en keek mee naar de foto's. Hij wist even niet wat hij moest zeggen..
|
|