|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:56:44 GMT 2
Lupin zag dat Steve bloosde en knipoogde warm naar hem. 'Zeg eens, hoe staat het met jou in de leifde?' Hij vroeg het aan zijn dochter. Shirie keek hem vreemd aan en met een glimlach zei ze:'Ik ga er maar vanuit dat je dit vraagt omdat je naar deze oude fotos aan het kijken bent -ze wees naar haar jonge vader en moeder die elkaar hevig omhelsden- anders zou ik je misschien te opdringerig vinden.' Ze grijnsde en sloeg haar armen boven haar hoofd. 'Wel goed denk ik. Van aandacht geen gebrek. Maar ik bind me niet snel. Mijn relaties duren nooit lang. Ik ben liever vrij en geniet.' Ze glimalchte, maar Lupin kreg dat niet voor elkaar.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:01:19 GMT 2
{roos Het lijkt bijna of Draco haar ten huwlijk vraagt! Mega melig xD } Steve keek snel weer naar de foto's. Shirie had inderdaad veel van haar vader, maar ook dingen van haar moeder. Hij bekeek de achtergrond. "Waar is dit? Niet hier, in Engeland?" {toch? } Hij keek van Lupin naar Shirie.. Dit was een familie iets, en hij zat ertussen.. Nietecht iets voor hem..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:15:17 GMT 2
( oh, wil ik ook wel voor je doen hoor! *hij knielde voor haar neer, met een zwart doosje in zijn hand. Zijn ogen glommen en verliefd keek hij naar haar op...* xD)
Lupin knikte. 'Toen woonde ik nog met Shiries moeder op Cuba. Ze was net een maand zwanger... ik was zo blij...' Shirie hoorde het verdriet in zijn stem. Ze keek hem even aan, maar wendde toen haar blik af. Dit kon ze neit verdragen. Ze legde haar hand zachtjes op Steves arm.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:20:37 GMT 2
{meelig Kan op 2 manieren reageren: *valt flauw = pas 16 * * kijkt verliefd terug.. "Ja ik wil! " * } Steve keek even naar Lupin.. In Cuba.. Dat leek hem wel wat opzich.. Toen hoorde hij het verdriet. Hij was toen wel heel gelukkig, in vergelijking met nu.. Als je dat zo zag. Steve legde zijn andere hand op haar hand, en het leek hem slim om even niks meer te zeggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:26:39 GMT 2
(*Draconic wordt vermoord door vader* Je hebt nog geen eens toestemming! Oh, btw, ff briefje voor Steve lezen?)
Shirie rilde licht. Lupin zweeg. De stilte duurde lang. Te lang. De gespannen sfeer drukte op hen. Toen haalde Shirie diep adem. 'Niks meer aan te doen. Ik besta, zelfs al zou mijn moder me liever dood zien -ze negeerde de geschokte blik in haar vaders ogen- en jij bent hier... We kunnnen er maar het beste van maken denk ik?' Ze keek op. Lupin knikte. Tranen brandden in zijn ogen. Shirie wist neit precies waarom. Ze besefte niet dat Lupin van binnen ziedde van woede, om de laks heid van zijn vroegere grote leifde.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:29:22 GMT 2
{*vermoord vader DRaconic* Hij heeft geen toestemming nodig, en je vermoord mijn vriendje niet! >gedaan <} "Verleden is geweest, De toekomst moet nog komen, en wij zijn in het hier en nu." Zei Steve.. HEt klonk veel te wijs vond hij.. "Ik zou er het beste van maken.. En ik begrijp niet dat iemand zo iemand als jou dood wil hebben." Zei hij en klopte haar op de hand van haar rug, en hij werd weer een beetje rood.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:40:28 GMT 2
Shirie glimalchte schamper. 'Mijn mdoere geeft mij de schuld van het vertek van mijn vader.' Ze vergat even dat hij tegenover haar zat. 'Ze haat me, omdat ik er wel ben, en hij niet. Ze haat me omdat ik haar aan hem doe denken. Ze haat me omdat ik be wie ik ben.' Ze haalde haar schouders op. 'Blijkbaar wilde ze me gewoon niet.' Lupin baldde zijn visten. De tranen stroomden nog net niet over zijn wangen. Shirie keek met een schok op. Het was alsof ze een grom had gehoord, een grom van een dier. Ze zag haar vader en voelde zich vreemd. Heel vreemd.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 16:49:25 GMT 2
Steve keek even geschrokken naar Lupin.. Was het normaal dat een Professor Gromde? Daarna keek hij weer naar Shirie. "Raar.. Ik zou zeggen dat jij er niks aan kon doen.. " Hij wou eigenlijk aan Lupin vragen wáárom hij weg was gegaan.. Maar dat durfde hij allleen niet..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 19:37:11 GMT 2
'Ze verdiende jou niet...' Zin stem was diep. De wolf in hem was wakker. Het was zijn welp. Zijn jong. Lupin rilde even en staarde Shirie toen zo razend aan dat ze werkelijk achteruit deinsde. 'Sorry, ik....' Ze slikte en sloeg toen haar ogen neer. 'nee, dat is ze niet. Ze is geen moeder en wilde dat ook niet zijn. Als jij me niet had gewilt, dan was ze waarschijnlijk ook geen moeder geworden voor haar dertigste.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 19:42:35 GMT 2
Steve volgde het eingelijk niet helemaal meer.. Maar het was ook niet echt iets waar hij in betrokken was, dus hij zei er niks over, behalve dat hij Lupin een beetje angstig aanstaarde. Dat gegrom en dat razende gekijk vond hij niet echt geruststellend. Hij keek weer naar shirie. "Dus je bent er om je vader dat wou." Mompelde hij zacht, even vergetend dat Lupin haar vader was.
|
|