|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 19:50:21 GMT 2
Shirie knikte. Toch was het Lupin die sprak. 'Ik wilde een kind. Heel graag. Toen ik Arcy dat vertelde, vloog ze me om de hals. "Dan maken we er een, nu meteen. Een gezinnetje voor ons tweeen." Helaas.... Het is nooit een gezinnetje geworden. Ik dacht dat ze je ent zo graag wilde als ik - Hij keek Shirie aan, en de woede verdween, zodat er alleen nog dof verdriet over bleef- maar als ik dit ahd geweten...' Hij zuchtte diep. 'Dan had je me nooit gemaakt.' Shiries stem was zacht. Ze staarde naar de grond. Lupin schrok. Dit was neit wat hij bedoelde!
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 19:54:47 GMT 2
Steve stond er een beetje sprakeloos bij.. Wat moest hij nu zeggen? Hij vond het rot voor Shirie dat ze niet gewild was.. Tenminste door haar moeder.. Haar vader blijkbaar wel.. MAar die was dus weggelopen.. "uuhm.. Waarom ging ze dan niet met u mee toen u weg ging?" Vroeg hij half stamelend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 19:59:14 GMT 2
Lupin keek hem aan. Hij zuchtte diep. 'De reden dat ik vertrok was...' Het kostte hem heel veel moeite om dit te vertellen. 'Je weet misschien... dat ik een weerwolf ben. In het begin was ik heel gelukkig met de gedachte aan mijn kind en het gezinnetje dat we gigenn stichten, tot ik me op een dag bedacht... dat ik op een volle maan, misschien mijn eigen gezinnetje zou kunnen doden.' Een rilling ging dor hem heen. 'Arcy zou zich kunnen beschermen, maar een weerloos kind? Mijn weerloze kind...' Hij schudde zijn hoofd. 'Ik vluchtte weg voor ze geboren was, uit angst voor wat ik zou kunnen aanrichten. Nu vraag ik me af, of wat ik heb aangericht, niet veel erger is.' Hij liet zijn blik hangen op Shirie. Het meisje keek op. Haar ogen, identiek aan die van haar vader, glommen vol vuur. 'Ze maakte me sterker. Ik heb altijd voor mezelf meoten zorgen en ik weet dat ik alles aankan!'
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:04:56 GMT 2
Steve wist dat Lupin een Weerwolf was.. MAar dat verhaal was toch een kleine schok. "Maar erf je dat dan niet.. Het Weerwolf zijn." Vroeg hij, om deze manier omdat hij het niet beter wist uit te leggen. Hij keek naar Shirie. Al was ze een weerwolf, dat maakte hem niks uit.. Maar haar verleden was echt.. Echt rot.. EN dat ging hij eerst met zijn verleden vergelijken.. Hij kon zich wel voor zijn kop slaan..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 20:10:28 GMT 2
Shirie grinnikte. Lupin glimlahcte beschaamd. 'Dat ahd ik zelf ook kunnen bedenken,'zei hij zacht en keek Steve aan. Zijn ogen schitterden. 'Shirie leek in haar nopjes. 'Dat klpt. Ik ben neit precies hetzelfde als een weerwolf, maar toch wel iets dat er erg op lijkt.' Ze grijnsde naar Steve en haalde haar schodeurs op. 'daar valt helaas weinig aan te doen ben ik bang. Ik zal dat altijd zijn, maar over het algemeen ben ik heel tam hoor. Ik weet precies wat ik doe als weerwolf.' (dit is nog voor die aanval op Elin toch?)
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:16:00 GMT 2
{volgens mij wel Ps; Had een foutje gemaakt bij brief tyra.. Even veranderd } Steve grinnikte en haalde zijn Schouders op. "Maakt mij niks uit hoor. Ben Zelf ook nogal vaaag." zei hij en grijnsde. "Dus als je het terug kon draaien, had je netzogoed met je vader mee kunnen gaan." Trok STeve als conclusie.. "Of had u toch kunnen blijven.."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 20:22:46 GMT 2
Lupin knikte bedachzaam, glimlachte toen Shirie Steve om de nek viel en heb bedankte voor zijn begrip en antwoordde toen: 'Ik denk dat ik had meoten blijven en als eht niet goed ging, haar alsog mee had meoten nemen.' Shirie knikte. Ze bloosde zelfs, maar neit uit verlegenheid. Opeens giegelde ze. 'Stel je voor, dan was ik Shirie Lupin geweest.' Even staarde ze voor zich uit en schudde toen haar hoofd. 'Ik ben zo gewend dat mensen op het zwerkbal veld me toeschreeuwen met Ashinta, dat ik me neit kan voorstellen dat het anders zou zijn geweest.' Even keek ze haar avder schuin aan. 'Zou jij me ook zoveel namen hebben gegeven?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 20:26:50 GMT 2
Steve schrok zich dood toen hij ineens werd omhelst en werd ook nog eens knal rood.. Niet zijn sterkste punt, liefde... "Persoonlijk vind ik de naam Ashinta beter bij je passen dan Lupin, als ik het zeggen mag." Wist hij uit te brengen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:22:15 GMT 2
Shirie knikte en juichte. 'Ze ging staan, stak twee vingers naar voren, sloot haar ogen, keek naar de grond en bewoog op en neer. Toe sleog ze met haar vuist in de lucht. 'Woehoe! Ashinta!' Ze grinnikte en zei toen, om haar ego iets wat te laten dalen: 'Shirie Rosita Catharina Maria Ashinta.' Terwijl ze blozend naar Steve keek, barstte haar vader in lachen uit. 'Nee, dat meen je neit!' riep hij. 'Heeft ze je haar naam gegeven?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 9:55:22 GMT 2
"Nou dat is meer dan een mond vol." Zei Steve lichterlijk verbaast toen hij alle namen hoorde. "Nee, bij mij is het gewoon Steve Skyle.. Neit te moeilijk, tenminste te onthouden." Zei hij grijnzend.. Hij vond deze stemming leuker dan die andere.
|
|