|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:27:28 GMT 2
Shirie liet haar hoofd zakken en agf hem toen een speelse duw. 'Ik kan er toch niks aan doen dat mijn mdoer me perse mijn naam, haar eigen naam, de naam van haar moeder en de standaard Maria, die eigenlijk alle Spaansbloedige kidneren krijgen heeft geegevn? Wat mij betreft Shirie. Of Ashinta of wat dan ook, maar iedereen die het in me hoofd haalt om een van de RCM te gebruiken...' Ze grijnsde breed.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 13:42:10 GMT 2
Steve grijnsde. "Nouwja, Als nog .. Ik ben blij dat mijn ouders dat teveel werk vinden.. Mijn broertje heet ook alleen Bryan Skyle.. Dusja.. lekker Simpel. Maar Nu je het zo zegt.. Misschien kan ik er een leuk spandoek van maken?" zei hij bedenkelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 14:25:10 GMT 2
Shirie sprong werkelijk een meter de lcuht in. Ze landde naast haar stoel. 'nee, nee nee nee! dat kan je me neit aandoen!' Ze liet zich op haar knieen zakken. Lupin lachte. 'Als het aan mij was geweest, dan had je maar twee namen gehad. Of zelfs maar een. Shirie MAria denk ik. Ik bedoel, ik moet je bloed niet vergeten toch?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 14:28:40 GMT 2
Steve keek lachend en verbaast naar SHirie. "Ja misschien toch een leuk idee." Zei hij grijnzend en dook achter een bank voor het geval Shirie de aanval inzetten xD . "Komt Maria dan een soort van bij Cuba weg?" Vroeg hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 11, 2007 23:57:34 GMT 2
Shirie barstte in alchen uit. 'Kan ik helemaal niks aan doen!'Zei ze zielig. Lupin lachte. 'Geen zorgen, ik denk niet dat hij dat echt zal doen.' Hij wendde zich tot Steve. 'De meeste Spaanse, of bijna Spaanse mensen geven hun kinderen die naam mee. Ze zin erg katholiek en geven de naam van de heilige maagd Maria mee.' Shirie zuchtte diep. 'Ik ben wel katholiek, maar die naam is me eits teveel, smaen emt al die adnere namen!' Lupin kone r hartelijk om lachen en Shirie uiteindelijk ook wel.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 10:48:26 GMT 2
"Ik denk dat als ik al die namen op een spandoek wil krijgen, ik wel een mega groot spandoek nodig heb.. Ik denk niet dat iemand die vast wil houden.. Nee doe maar Gewoon Shirie ofzow." Zei hij grijnzend. "Nog een voordeel waarom je geen Katholiek moet zijn." Vervolgde. Hij was niet echt gelovig ofzow..
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 12, 2007 19:08:45 GMT 2
Shirie haalde haar schodeurs op. 'Helaas, daar valt niks aan te doen. Spanje is altijd een heel katholiek land geweest. mijn moder is eht ook. Vreemd eigenlijk, ik heb er nooit veel van gemerkt. Zelf heb ik geen idee. ik geloof wel, maar ik weet niet hoe diep ik erop door ga.' Ze keek haar vader aan. Die schudde zijn hoofd. 'Ik heb geen geloof, al geloof ik wel, ergens.' Hij keek haar veelbetekend aan. Shirie snapte het en ze glimlachte.
|
|
|
Post by Merel on Jul 13, 2007 8:49:40 GMT 2
Steve was immidels weer achter de bank vandaan gekomen. Hij keek beide vragend aan. "Dat je ergens in gelooft wil toch niet zeggen dat je ook echt een geloof moet hebben?" vroeg hij. "Maar als je het goed vind kom ik wel naar je volgende wedstrijd kijken! " Voegde hij er grijnzend aan toe.
|
|