|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 14:37:59 GMT 2
Tom keek even naar Shirie "Naar de tryouts bedoel je?" vroeg hij. "en je bezem begeeft het heus niet. Ligt eraan hoelang je hem al hebt" Hij liep verder tot een stuk van alles al in beeld kwam. "Dan gaan we toch even kijken voor een extra bezem? Krijg je dan als cadeautje van me" Eventjes grijnsde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 16:20:59 GMT 2
Shirie stond versteld van zichzelf, maar ze bloosde. VErlegen keek ze naar de grond. 'Dank je, maar dat hoeft niet. Mijn bezem is prima. Ik heb er zelfs twee. Eoigenlijk maak ik me meer zorgen om mijn handschoenen. Het is zo moeilijk om er een geod paar van te vinden en die van mij zijn echt versleten. Ze waren nog van mijn moeder.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 17:01:57 GMT 2
"Dan krijg je nieuwe handschoenen" zei Tom lachend. "Kom, anders zijn alle winkels al gesloten voordat we er zijn" De winkels zouden natuurlijk nog niet sluiten want het was pas half 1 geweest. "Moeten we wel goede handschoenen vinden voor je" vervolgde hij nog snel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 17:07:52 GMT 2
Shirie knikte. Ze volgde Tom, nog steeds naar de grond kijkend. Wat had ze echt? Sinds wanneer werd ze verlegen van een jongen? De gedachte was zo bizar, dat ze zichzelf vermande en vrolijk voor Tom uit rende. 'Kom op dan, voor de winkeld sluiten!'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 17:15:47 GMT 2
Tom moest opnieuw lachen en begon toen ook te rennen, achter Shirie aan. "Waar haal je ineens die energie vandaan? ik ben niet bepaald een sportief typje" Alsof de winkels echt zouden sluiten, hopen van niet dus dacht hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 20:20:11 GMT 2
Shirie lachte, sprong, draaide een rondje in de lucht en keek hem uitdagend aan. 'Ik ben bang dat dat eits is waar je aan zal meoten wennen. Ik ben een onuitputtelijke bron van energie! Ik moet altijd bewegen!' Ze moest lachen om het idee van een neit sportieve jongen. Zelf was ze verslaafd aan veel sporten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 9, 2007 14:46:52 GMT 2
"Ik kan daar heus wel aan wennen, alleen niet aan alles. By the way, hoever is het nog?" Hij stond kort stil maar rende toen weer verder. Wat had ze veel energie, maar dat was een goed punt vondt hij zelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 20:13:09 GMT 2
Shirie grinnikte. 'nog heel ver.' Zelf sprong ze op bankjes, maakte ze slato's, rende ze om bomen heen en liep voor en achter hem langs. 'Ik ben al veel te lang opgesloten! Vrijheid!' Ze voedle zich geweldig nu ze weer vrij was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 10, 2007 13:03:47 GMT 2
Tom keek eventjes verbaast "Opgesloten? Hoe bedoel je dat?" vroeg hij toen. Geen fut meer om te rennen dus begon hij maar te lopen. Straks was hij al moe voordat ze bij de winkels waren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 10, 2007 16:40:58 GMT 2
Shirie zag eht en stopte glimlachend Ze wachtte geduldig tot hij bij haar was en liep op zijn tempo mee. 'Nou, je weet wat ik ben. Ik vind het verschrikkelijk om altijd maar opgeslotene te zitten in een kasteel met honderden regels. Ik verbreek ze, dat is waar.' Ze grijsnde. 'Maar dat neemt neit weg dat ze er zijn.'
|
|