|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 19:26:22 GMT 2
Tom knikte en liep mee naar binnen toe. Zijn blik gleed over bijna alles wat hij vanaf zijn plek kon zien. "Zoek maar een paar goede uit, dan kijk ik even verder" Nieuwsgierig over van alles wat er was keek hij om zich heen. Een klein gouden bolletje met doorzichtige vleugeltjes lag open in een nep hand. Het bewoog niet dus was het mischien een snaai die niet meer werkte. (Weet ik veel hoe snaaien kunnen vliegen XD het lijken wel wezentjes XD)
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 21:09:35 GMT 2
(jah precies. Worden ze oud, krijgen ze een baard xD)
Shirie knikte en bekeek de bescherming. Ze had veel ervaring en redelijk wat kennis ervan. Ze nam verschillende soorten op, paste ze, woog ze, maar schudde dan teleurgesteld haar hoofd. De jongen liep naar haar toe en ging (veel te dicht) bij haar staan. 'Die zijn heel goed. Ze gaan ook erg lang mee.' Shirie wierp hem een geergerde blik toe en duwde hem heel subtiel een stukje van zich af. 'Nee, deze zin veel te glad. Ze hebben absloluut geen profiel. wat moet ik daar nou mee?' De jongen snapte de hint niet en bleef dicht tegen haar aan staan. hij pakte een nieuwe en, half met zijn arm om haar heen, toonde hij haar een ander soort. Shirie wierp over zijn schodeur een hulpeloze blik naar Tom.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 11:34:35 GMT 2
( Wuhahaha, zie ik al voor me XD )
Tom keek eventjes naar Shirie en de jongen, toen liep hij naar ze toe. "Ahum..je kan de boodschap begrijpen of totaal niet, deze jongedame wees je net af, zeg maar" Hij wierp een half kwade blik op de jongen en zei vervolgens. "En ik geloof dat ze ook nog meer van zwerkbalspullen weet als jou, als zij vindt dat ze niet goed zijn dan zijn ze niet goed"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 12:40:34 GMT 2
Shirie grijnsde breed naar Tom, maar hield haar gezicht in plooi toen de jongen een blik op haar wierp. Verontschuldigend hief hij zijn handen op en liep weg. Shirie keek hem na en barstte toen in lachen uit. 'Dankje. Hij is de zoon van de eigenaar. Zijn oudere broer is wel leif, maar hij is gewoon vervelend.' Ze glimlachte dankbaar naar Tom. Toen draaide ze zich om naar de eigenaar. 'hey, Josef. Heb je geen betere spullen? Dit is allemaal amateur spul. Ik moet spullen hebben voor de tryouts!' De man achter de toonbank knipoogde en glimlachte mysterieus. Toen verdween hij naar achteren. Shirie haalde vragend haar schodeurs op.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 12:48:14 GMT 2
Tom haalde zijn schouders op "Irritante mensen moeten gewoon ophoepelen. Wat gaat hij nu halen?" zijn blik volgde ook de man die verdween naar achteren. Opnieuw haalde hij zijn schouders op "Dus....bijna alles wat hier ligt aan bescherming is bijna nutteloos?" vroeg hij toen. Hij keek naar de handschoenen die Shirie net had afgewezen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:01:44 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'Ze zijn op zich wel goed hoor, maar niet voor iets zoals een tryout of voor een natione of internatione wedstrijd. Kijk deze -ze pakte een handschoen- zit veel te los. dat is de stof. Hij rekt vreselijk uit. Ze glijden de hele tijd weg. En deze- ze legde de ene neer en pakte weer een andere- is heel stevig, maar beperkt je in eht bewegen. Trek maar eens aan. Je kan je vingers neit een helemaal buigen.' Ze gaf de handschoen aan Tom. De man kwam teug met een ander paar handschoenen. Hij liep op hen af en gaf ze aan Shirie. Die floot, alleen al bij eht zien ervan. Ze trok ze aan en ze paste perfect, lasof ze voor haar waren gemaakt. Goeie grip, bewegingsvrijheid en het zou altijd precies om haar and passen. Ze grijnsde tevreden De man knipoogde. 'je weet dat ze wel wat gaan kosten he?' Shirie knikte naar de man. 'geen probleem. Je weet dat ik geld geneog heb.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:14:56 GMT 2
Hij pakte de handschoen aan die Shirie naar hem toestak. Inderdaad,je kon je vingers niet helemaal buigen. Toen legde hij de handschoen terug en tikte Shirie aan. "Remember. ik zou betalen" zei hij toen. De handschoenen die Shirie nu aanhad zaten haar perfect. Aan het haar grijns te zien kon hij dat ontdekken. "Hoeveel?" vroeg hij toen aan de man. Door zijn oude band had hij veel sikkels en galjoenen verdient.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:23:09 GMT 2
Shirie keek hem geschrokken aan. 'Tom, dit is prof spul. Dat kost meerdere galjoenen! Dat laat ik je neit etalen.' Ze glimalchet en gaf hem een zacte kus op zijn wang. 'koop zo maar een ijsje voor me.' Ze knipoogde en liep aar de kassa toe. Ze legde de handschoenen neer en de man begon ze voor haar in te pakken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:25:13 GMT 2
"Als jij dat wilt" zei Tom toen. Hij liep achter Shirie aan naar de kassa toe. Nog even verbaast dat ze hem een zoen had gegeven op zijn wang knikte hij ten slotte. "Dan moet je me ook maar uitleggen waar we ijs kunnen kopen" vervolgde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:30:07 GMT 2
'We vinden wel een plek,'grijnsde ze. 'Hey, Josef,'zei ze terwijl ze zich tot de eigenaar wendde. 'Weet jij toevallig waar ze heir goed ijs hebben? Ik meen me te herineren dat er een gode zaak was.' De man knikte en terwijl Shirie zeven galjoenen neertelde, legde de man uit waar de zaak zat. Ze moesten een eindje lopen, maar dat maakte Shirie niet uit. Ze vroeg Tom of hij leiver ergens dichterbij wilde.
|
|