|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:32:51 GMT 2
Tom haalde zijn schouders op "Zolang ik jou maar kan trakteren vindt ik alles best hoor" zei hij toen. Eventjes glimlachtte hij weer en knikte toen. "Dan gaan we lopen, aangezien jij nu de weg weet" Hij keek voor de laatste keer om zich heen in de winkel en liep toen naar de deur toe om die open te houden voor haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:36:11 GMT 2
Shirie paket het tasje met haar handschoenen aan en volgde Tom. Ze glimalchte leif naar hem terwijl ze de deur door ging. 'Je bent ene echte heer, zo de deur voor een vrouw open laten.' Ze grinnikte zacht en voelde opnieuw die vertrouwde warmte. Ze ging hem voor naar de ijssalon, die al van grote afstand was te zien, door een enorme, levend ijsje dat p het dak heen en weer sprong.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:38:36 GMT 2
"Zo ben ik niet altijd, maar als ik er zin in heb gedraag ik me zo" zei hij grijnzend. Hij sloot de deur achter zich en volgde Shirie eerst rustig. Maar begon toen naast haar te lopen. "Hopelijk leeft ons ijsje niet want dan hoef ik hem niet meer" zei Tom lachend. Hij wees dus op het levende ijsje dat op het dak heen en weer sprong.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:43:16 GMT 2
Shirie zag eht ook en lachte.'We moeten er waarschijnlijk zelf op gaan ajgen! Als je je ijsje binnen een minuut vangt zijn ze gratis!' Ze voelde zich bijzonder vrolijk. Egenlijk was ze de tryouts al helemaal vergeten. Nou ja, bijna.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:51:05 GMT 2
"oeh, gratis? nog beter" zei Tom lachend. "Alleen ben ik slecht in jagen maar als dat zo is kunnen we het proberen" Alleen zullen ze mischien veel sneller zijn dacht hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:52:35 GMT 2
Shirie gaf hem een speelse duw. 'dat heb ik verzonnen, gek.' Ze lachte. 'Ik heb geen idee, maar ik vind ze wel orgineel. Een springend ijsje op je dak. Wat zouden ze daar verkopen? Ik den dat eht ee schoenenwinkel is!' Dat laatste zei ze emt een piepstemmetje. Ze was veel te vrolijk.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 14:07:41 GMT 2
Tom moest lachen "Goed,Goed, wat? Waar? Een schoenenwinkel? Ik heb genoeg schoenen" zei hij toen. "En..al besloten wat voor ijsje je gaat nemen of blijf je straks nog uren twijfelen?' vroeg hij grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:20:26 GMT 2
'ik weet het al, mar ik ga uren twijfelen,'zei ze lachend en wierp hem een vrolijke blik toe. Hoe kreeg hij eht toch voor elkaar, om haar zo'n goed gevoel te geven? Ze liep door en hoopte dat het ijs een beetje zou smaken. Ze was verwend, door te vaak naar Milaan.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 14:23:36 GMT 2
"Dan lig ik denk ik te slapen, als jij uren kan twijfelen" zei hij lachend. Hij keek eventjes naar Shirie en lette toen weer op het pad. Want er waren nogal wat stenen weg op de plek waar hij momenteel liep. "Ik denk dat ik iets met chocolade neem" zei hij toen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:32:50 GMT 2
Shirie knikte 'dan zijn we het daar over eens. Okeej, ik zal nu vast beslissen. Ik wil chocola en... hmm, mango denk ik.' De combinatie was vreselijk, maar ze vond het heerlijk.
|
|