|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 14:39:23 GMT 2
Tom keek even verbaast "Ik heb nog nooit van Mango ijs gehoord" zei hij toen. Hij haalde zijn schouders op "Zal dan vast wel lekker smaken of niet soms? Chocolade en citroen dacht hij. Citroen was altijd vreselijk zoet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:42:02 GMT 2
(vind je citroen zoet? ) Shirie knikte. 'dat is geweldig. Maar dan meoten ze eht wel hebben. Of ananas, of meloen. Het maakt me neit uit, het moet fruit zijn. Van mijn part citroen, maar geen appel, die is zo vies.' Ze ertelde maar niet dat ze als kind verslaafd was aa ijs. Dat ze zo dun bleef!
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 14:49:37 GMT 2
( Citroen ijs is wel zoet XD Gisteren nog gegeten )
"Citroen is lekker, meestal lekker zoet, maar goed, we zien wel welk ijs ze allemaal hebben" zei hij. "Hoevaak heb je wel niet ijs gegeten?" Hij grijnsde eventjes en keek toen naar het springende ijsje dat nu veel dichter bij hun was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:52:09 GMT 2
Shirie bloosde hevig en draaide haar hoofd weg. Breed grijnzend antwoordde ze:'Vroeger was ik er helemal gek op. Ik vroeg er een aan mijn tante, aan mijn stiefvader, aan een vriend en dat de week door. het was toch warm.' Ze lachte. 'Als we hier waren vroeg ik er oook altijd om. Misschien was het bij dezelfde als waar we nu heen gaan. Ik weet het niet. Dat ijsje is nieuw.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 14:54:50 GMT 2
Tom knikte "ik kreeg bijna nooit ijs, moest het verdienen, nouja..meestal trakteerde onze buurvrouw wel op een ijsje" hij hield de deur voor Shirie open. Opnieuw, de derde keer deze dag. "Nou, kies maar uit, er zijn volgens mij veel keuzes" Hij had haar wel even zien blozen maar glimlachtte daarom.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:59:15 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Dit begint wel eng te worden. Als je neit oppast word ik nog verleifd op je. Een echte heer, de droom van elke vrouw.' Ze voeled zich warm worden. Waarom er geen grapjes over maken? Hij hoefde haar echte gevoelens neit te kennen. Ze stapte naar binnen en herkende het. Het was groter dan ze zich herinnerde. blijkbaar waren ze verbouwd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 15:02:24 GMT 2
"Vast, niemand heeft mij ooit echt leuk gevonden, dus waarom zou ik je geloven?" vroeg hij grijnzend. Hij sloot de deur achter zich en keek om zich heen. Wow, groot was meteen de eerste gedachtte. Het kon zijn dat ze het wel meende maar dat wist hij niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 17:21:44 GMT 2
'Misschien vind ik je wel leuk,'antwoordde Shirie droog, zonder hem aan te kijken. Ze groette de man achter de ijsbakken. Ze herkende hem niet. Ze liep erlangs om de smaken te beoordelen. Ze grijnsde breed toen ze bij de mango aankwam. 'Okeej, ik weet het,'zei ze tegen Tom.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 18:14:20 GMT 2
Even keek Tom ook naar de smaken en zei toen "nou, zeg je bestelling dan maar" Hij wist al wat hij wou, al een hele tijd. "hoeveel bolletjes wil je? kan ik beter vragen" Even knikte hij kort naar de man achter de ijsbakken en keek toen weer naar Shirie. Meende ze het toen ze zei dat ze hem mischien wel leuk vondt.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 18:35:32 GMT 2
'Twee,' lachte Shirie. Ze bestelde chocola en mango en glimlachte toen naar Tom. Haar haren vielen voor haar gezicht en met een grimas zwaaide ze haar haren over haar schoduer. het hielp niet, want de voorste plukken vielen gewoon weer terug. Lachend streek ze ze achtre har oren en schudde haar hoofd. Stom haar.
|
|