|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 18:37:09 GMT 2
"Chocolade en Ciitroen voor mij alstublieft" zei Tom. Hij pakte het eerste hoorntje aan die voor Shirie was "Alsjeblieft" daarna pakte hij het tweede hoorntje aan en betaalde. "Waar ergens wil je gaan zitten? of wil je rondlopen?" vroeg hij toen met een glimlach.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 21:30:36 GMT 2
Shirie likte vrolijk aan haar ijsje en haalde haar schoduers op. 'Het maakt mij helemaal niks uit.' Ze genoot met een kidnerlijk genoegen van haar ijsje en kon neit anders dan glimalchen. Ze voelde zich weer negen, terwijl zij en Joey met Severus mee zijn en ent zijn getrakteerd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 16, 2007 12:55:32 GMT 2
Tom glimlachtte opnieuw en liep naar een tafeltje met twee stoelen. Hij schoof de stoel voor Shirie naar achteren en nam snel een lik van zijn ijsje omdat het begon te smelten. "Dan gaan we maar zitten, want straks ligt mijn ijsje ergens op de grond"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 16, 2007 19:05:26 GMT 2
Shirie grinnikte. 'dat moeten we neit hebben.' Ze keek hem aan met stralende ogen. Ze herinnerde neit dat ze zich ooit zo bij iemand op haar gemak had gevoelt.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 16, 2007 19:10:41 GMT 2
"Je bent wel erg vrolijk, vertel, hoeveel redenen kan je daarvoor bedenken" vroeg Tom met een grijns. Hij nam snel een hap van zijn ijsje toen er meer begon te smelten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 16, 2007 19:14:25 GMT 2
Shirie lachte. 'Okeej, daar komt 'ie.' Ze begon het op haar vingers af te tellen. 'Ik zit heir met een leuke, leive jongen, ik heb een ijsje, het regent eens een keertje niet, ik heb geweldige nieuwe handschoenen, ik mag binnekort naar de tryouts, ik heb contact met mijn vader en ik hoef mijn moeder nog twee hele maanden neit oder ogen e komen.' Ze grijnsde breed.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 17, 2007 16:28:06 GMT 2
"Goed, dat zijn tamelijk wel wat redenen ja" zei Tom toen. "En, hoe zit het met je vader? En ben ik dan echt zo lief?" vroeg hij vragend. Niet wetend of hij echt lief was. Aangezien alleen zijn moeder dat vroeger tegen hem zijn. Bill noemde het broederliefde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 14:52:49 GMT 2
Shirie knikte en aaide even over zijn hand. 'Ja, je bent echt lief. En wat mijn vader betreft...' Ze liet zich achterover zakken en likte bedachtzaam aan haar ijsje. 'Ik weet neit of ik je eerder heb verteld over mijn vader, maar hij heeft me verlaten voor ik geboren was. Ik had hem nooit eerder ontmoet, maar nu kwam ik er dus achtr dat hij een elraar op deze school is. Ik heb hem nu leren kennen en ik denk dat we wel wat contact zullen houden. Ik mag hem wel.' Ze glunderde. Eigenlijk was eht wel meer dan mogen, maar ze wist niet of anderen dat begrepen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 15:22:22 GMT 2
Tom schudde zijn hoofd "Dat had je nog niet verteld. Dus je hebt nu een betere en sterker band met hem?" vroeg hij toen. Bijna viel een van de ijsbolletjes eraf maar snel nam hij er een lik van. Het viel er niet vanaf. Toen keek hij Shirie aan "Wie is je vader ook alweer?" vroeg hij vervolgens.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 15:31:41 GMT 2
'Professor Lupin.' De naam alleen al maakte haar warm. Opeens moest ze weer denken aan wat Stev had gezegd. "Shirie Ashinta klinkt heel wat beter dan Shirie Lupin." Ze voelde een lachstuip opkomen en nam vrolijk een nieuwe lik van haar ijsje.
|
|