|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 16:19:44 GMT 2
"Heb je het warm? ik heb het niet warm in mijn wijde kleren" zei Tom grijnzend. Hij liep haar rustig achterna tot hij naast haar liep. Nieuwsgierig wat er hier allemaal te koop was. Geen spullen die hij mischien wou was zijn eerste gedachtte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 16:31:55 GMT 2
Shirie stak haar tong naar hem uit. 'ik heb het hier nooit warm, maar nu wel. Vreemd, maar eht zal wel. Kijk shirtjes!' dat laatste gilde ze en ze verwdeen een winkel in. Nog geen minuut later kwam ze er alweer uit. 'Niks leuks.' Ze grijnsde vrolijk en liep verder.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 16:38:24 GMT 2
Tom keek eventjes verbaast maar moest toen lachen toen ze de winkel meteen weer uitkwam met als antwoord Niks leuks. "Waarschuw me voortaan als je gilt" zei hij toen met een grijns
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 16:46:24 GMT 2
Shirie knikte. 'Kijk uit, ik ga gillen. Daar, schoenen!' Ze rende een schoenenwinkeltje in aan de andere kant van de weg en kwam drie minuten later tterug met haar sneekers in haar hand en elegante groene slippertjes met een hakje aan er weer uit. 'Zij ze niet lief?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 16:48:33 GMT 2
"Ja, ze zijn lief mafkees" zei Tom lachend. "Neem me voortaan mee naar binnen want straks raak ik je nog kwijt in deze menigte" Sneekers? dat herrinerde hem eraan dat hij binnenkort nog zelf schoenen moest kopen. Of hij kreeg ze van zijn ouders.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 16:52:55 GMT 2
Shirie knikte. Ze pakte zijn hand vat. 'ik laat me nog wel eens meeslepen, nu wete ik tenminste zeker dat je mee gaat.' Ze knipoogde. 'Kijk uit, ik ga gillen. Broeken!' Ze rende naar een neiwue winkeltje en trok hem mee. Het was druk erbinne, maar shirie gleed soepel om de mensen heen en tussen ze door tot ze bij de itnressante rekken kwam.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 16:55:02 GMT 2
Tom was bijna gestruikeld maar rende toen snel achter haar aan omdat ze hem vast had. "Mischien iets interresants of niet?" vroeg hij toen lachend. Hier hadden ze niet zijn stijle broeken. Verkochten ze bijna nergens eigenlijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 16:59:26 GMT 2
Shirie knikte. Ze keek even rond en neusde tussen de rekken. Met een triomfantelijk geluidje trok ze een broek tevoorschijn. Hij was kort, net tot boven haar knieen, maar lekker los en emt veel zakken en ritsjes. Ze grijnsde breed. Het was neit de juiste maat, maar niemand zou het zien als ze dat veranderde, toch? Ze knipoogde naar hem. 'Ik ga even passen, ik ben zo terug!' Ze verdween tussen de mensen en schoot een pashokje in.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 17:04:57 GMT 2
"Is goed" zei Tom toen ze verdween tussen de mensen een pashokje in. Hij leunde zelf tegen een grote dikke balk terwijl hij rustig wachtte. Ondertussen gingen zijn gedachtes overal heen. Naar huis, zijn broer, scotty en meer mensen en dingen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 17:14:51 GMT 2
Shirie kwam het hokje uit, manouvreerde zich tussen de mensen door zonder ze zelfs maar aan te raken en ging naast tom staan. Ze veranderde een rek, waar een vrouw ondertussen ana eht neuzen was, zonder berouw in een spiegel. Ze bekeek zichzelf van alle kantene n negeerde de boze vrouw. Ze glimalchte tevreden en draaide zich om naar Tom, met een uitdagende blik. Haar ahren swiepten over haar schodeurs. 'Wat vind je, staat hij goed?'
|
|