|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 15:34:11 GMT 2
"Ja, Shirie Ashinta klikt inderdaad heel wat beter dan dat" zei Tom. Zijn ijsje was bijna op en alleen het hoortje met wat chocolade was nog over. Waar zouden ze het over kunnen hebben? Hij praatte vrij weinig met meisjes sinds niet zo lang geleden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 15:41:14 GMT 2
Shirie grinnikte. Ze was een praat amchine, dus dat zat bij haar wel goed. 'Weet je trouwens, er is in Spanje laatst een rel uitgebroken, omdat er neit de juiste kleur van schoenen was uitgekomen. Er was een kleine verschil in teint met de echte schoenen en de foto in de bladen.' Ze nam een grote hap van haar ijsje en likte aan haar lippen. 'nu vraag jij je af, nou en? Ik zal het je uitleggen.' Ze boog zich eits naar voren. 'In die zelfde buurt is er een rijke spanjaard, die voor Voldemort werkt. Zijn vrouw was een van die mensen. De zaak was van dreuzels en er zijn tien doden en tientallen gewonden gevallen.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 15:44:52 GMT 2
Tom keek half geschrokken, als hij daar woonde was hij mischien een van degene zijn die gewond was of dood zou kunnen zijn. "Ik ben half dreuzel..en ben blij dat ik daar niet was..was jij daar op vakantie toen?" vroeg hij vervolgens. De enige plekken waar hij ooit was geweest was overal behalve in spanje en wat warme landen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 15:49:53 GMT 2
Shirie snoof. Toen niet. Anders waren er klappen gevallen. Nee, het was.. een maand geleden geloof ik. Ze hebben eht odenrzocht en ik had gelijk. De mensen waren onder invloed van de imperiusvloek. Die man is ze ontsnapt.' Ze badle haar vuisten. 'dat is waarom ik zo graag schowuer wil worden. Ik wil een einde maken aan deze oorlog. Ik ben eht zat dat er onschuldigen de dupe worden van een of adnere gestoorde idioot!' Ze gaf om dreuzels, net zoveel als om tovenaars. 'Ik ben zelf een volbloed, maar zelfs al was ik het niet, nou en? Ik zie weinig verschil.' Ze snoof. 'Dreuzels zijn erg slim. Alles waar wij lui met onze toverstok voor zwaaien, hebben zij andere oplossingen voor meoten bedenken!' Ze kon een glimlach neit odnerdrukken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 15:52:44 GMT 2
Eventjes knikte Tom "Vaak is het lastiger voor hun om iets te verzinnen ja" zei hij met een glimlach "ach...hier als je ruzie hebt vervloeken ze mekaar, maar in mijn woonplaats kon je alleen klappen verwachten." kort glimlachtte hij. "Er is niet echt een verschil tussen dreuzels en andere mensen toch? of wel?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 16:05:01 GMT 2
Shirie zichtte even e schudde toen haar hoofd. 'nee, overal zitten gestoorde mensen tussen.' Ze balde haar vuisten. In haar, naast de wolf, zat een extreem sterk gevoel voor goed en slecht. Het idee dat iemand een adner voor de lol pijn zo doen, deed haar bloed koken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 16:08:22 GMT 2
"Zullen we weer verder lopen? Of wil je nog even blijven zitten?" hij merkte dat hij steeds slechter in deze dingen werdt en kon zichzelf eigenlijk wel slaan. Was hij maar zoals zijn broer. Liefdevol, begrijpend en vrijwel lief in omgang met meiden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 16:11:55 GMT 2
Shirie keek even op en glimalchte.' Ja, is goed hoor.' Ze stond op, kaltme zelf en keek om zich heen. 'Zullen we even langs de etalages lopen? of hou je er niet van als meisjes shoppen? Ik weet nameljk niet of ik mezelf kan inhouden.' Ze grijnsde.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 20, 2007 16:13:28 GMT 2
Tom glimlachtte "Met een broer die ook shopfan is leer je ermee leven dus ik heb er geen problemen mee" hij stond ook op en schoof zijn stoel aan. "Dus..maakt het me niet echt veel uit"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 20, 2007 16:17:48 GMT 2
Shirie grijnsde vbreed en liep rustig voor hem uit. Ze bewoog zich op een denkbeeldig ritme, zoals de meeste mensen op haar eiland deden. Ze stopte even en trok haar trui uit. daaronder droeg ze een licht bruin shirtje dat net tot boven ahar anvel kwam. Ze liiep neit graag in haar bikini, omdat haar riben dan te tellen waren, maar nu was alleen haar gespierde buik, mooie taille en slanke lichaam te zien.
|
|