|
Post by CherryOnTop on Jul 3, 2007 16:25:59 GMT 2
Voor de poort stond Tom, hij had gevraagt of Shirie en hij weer een keer konden bijkletsen. Ze had afleiding nodig dus het kwam haar goed uit. Het was iets van 10 voor half 1, en half 1 hadden ze afgesproken. Ookal kwam ze iets later, maakte hem niks uit. Hij had geduld, had hij eerst niet, sommige dingen leer je. Eventjes keek hij naar een aantal uilen die overvlogen van de uilenvleugel, nieuwe brieven voor familieleden. Gisteren had hij de zijne verstuurd, ze antwoorde nooit snel. Maar goed. Nog steeds wachtte hij op Shirie en leunde ditmaal tegen de muur, hopelijk had ze haar goedkeuring wel mee. Hij had de zijne in zijn broekzak.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:48:29 GMT 2
Shirie stoof als een schaduw over het veld. Ze sprintte richting de poort. Ze zag Tom al staan en grijsnde breed. Ze stopte bij hem, niet eens buiten adem. 'Sorry, Tom, ik moest zo nodig toestemming hebben, dus ben ik die maar snel bij mijn vader gaan halen.' Ze haadle haar schodeurs op. 'Hoe moest ik nou weten dat jullie neit gewoon mogen gaan?' Ze glimlachte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 15:50:13 GMT 2
Tom glimlachtte eventjes "maakt niet uit hoor" zei hij toen "je bent toch gekomen" Hij liet zijn toestemming zien aan vilder die bij de poort stond en vilder opende de poort met gemompel. Norks staarde Tom aan met haar fel gele ogen, kort huiverde hij. Hij hield niet zoveel van die kat namelijk. "Waar wil je als eerste heen?" vroeg hij toen aan Shirie.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:19:55 GMT 2
'Het maakt me niet uit.' Shirie was allang blij dat ze hier met hem was. Desnoods belven ze de hele dag bij de poort staan. Ze keek naar de lucht en glimlachte. 'HEt verbaasd me, maar het regent hier eens een keertje niet. Dat is wel de eerste keer sinds...' Ze grijnsde.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 16:31:25 GMT 2
"Sinds?" vroeg Tom nieuwsgierig. Hij liep de poort uit, hoelang het was richting de winkels wist hij niet. "Ik weet niet waneer het heeft geregend, maar meestal zal ik dan wel binnen hebben gezeten" Even glimlachtte hij, het was niet koud weer, maar ook weer niet echt warm.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:34:59 GMT 2
Shirie lachte. 'Het regent hier altijd! Stomme koude landje!' Ze zeurde er altijd over, maar eigenlijk hield ze wel van Engeland. Het was een eiland, net als Cuba en de mensen ware ook wel okeej. Ze zeurde er gewoon graag over. 'Nou, wat zou jij willen doen?'vroeg ze toen maar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 16:38:33 GMT 2
Tom haalde zijn schouders op "zo vaak kom ik niet buiten hoor" hij prikte Shirie eventjes in haar zij. "Ehm..naar die snoepwinkel ofzo? Weet ik veel, ik vroeg jou mee, jij moet je relaxen remember?" zei hij toen. Ze konden ook naar een juwelier gaan of naar de winkel met uilen enzv. Hij wist het niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:49:19 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op. 'Daarom, jij vroeg me uit, ofzo. Wat dit dan ook zijn mag.' Ze grijnde breed. 'Dus kies ook maar waar we heen gaan. Ik vind alles prima. Ik kan voeral mijn gedachten afleiden! Behalve in een zwerkbal winkel of op een zwerkbal veld natuurlijk!' Toch trok het idee van de zwerkbal winkel aan haar. Nieuwe handschoenen, bezem...
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 16:51:11 GMT 2
"Een date is eerder romantisch of niet soms?" zei Tom lachend. "Goed, even niks met zwerkbal, dan ehm.. iets dat jij leuk vindt. Of zal dat dan toch zwerkbal zijn?" Hij dacht na, iets was leuk was, voor beide "Toch maar naar Zacharias of hoe het ook heet, die namen worden steeds ingewikkelder"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 14:33:35 GMT 2
Shirie lachte. Dat zeker. Ach, gewoon lopen, we zien wel waar we uit komen toch? Eigenlijk maakt het ook neit uit. Toch ben ik bang dat ik alsnog even snel een zwerkbal; zaak inloop als ik er alngs kom.' Ze grinnikte. 'Stel je voor dat mijn bezem eht begeeft halverwege de tryouts...' Ze wierp hem even een schuine blik toe. 'Zou je... met me mee willen, eigenlijk?' Ze voelde zich vreemd verlegen bij deze gedachte.
|
|