|
Post by CherryOnTop on Jul 10, 2007 16:43:47 GMT 2
"Iets dat dus ook half voor mij telt, ik breek altijd de regels thuis..Hier iets minder omdat je meer kans hebt op een straf" zei Tom. "Ik snap echt niet waar je al die energie vandaan haalt, ik ben nou al doodop en we zijn nog niet eens bij de winkels"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 10, 2007 16:53:07 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Ik ben een levende stuiterbal. Ik ben nooit moe. Altijd vol energie. Na een zwerkbal training van ons nationlae team op Cuba was ik altijd nog veel te energiek. ik wilde altijd nog zwemmen en rennen of nog door trainen. Mijn teamgenoten hebben me een keer vastgebonden omdat ze stapel gek van me werden.' Ze lachte bij de herinnering. Toen sprong ze weer een stuk naar voren en liep achterste voren verder, zodat ze Tom kon blijven anakijken. 'Hoe denk je anders dat ik aan dit lijf kom?' Vroeg ze uitdagend en trok haar shirtje omhoog, zodat haar gespierde buik te zien was.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 10, 2007 18:04:35 GMT 2
Tom keek verbaast naar haar gespierde buik "Je sport zeker veel? Leer mij ook eens sportief worden" zei hij grijnzend. "Vastgebonden? Dat is wel vals dan, want jij kon niks terug doen, of was je zo weer los gekomen?" Dat herrinerde hem eraan dat er binnenkort een wedstrijd was van Ravenklauw. Tegen wie ze moesten spelen wist hij niet. Hij zat in huffelpuf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 10, 2007 22:11:21 GMT 2
Shirie lachte. 'Ja, dat was heel gemeen!' Ze grijnsde. 'Ik train echt belachelijk veel. Maar weinig mensen schijnen te hebben gemerkt dat ik elke dag een paar rondjes rond de school ren. Daarbij, ik ken meerdere vechtsporten en natuurlijk zwerkbal.' ze haalde haar schodeurs op. 'Ikd enk dat eht in de genen zit. Mijn moeder was vroeger ook echt fanatiek. Nu niet meer. Nu is ze lui.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 11, 2007 15:09:08 GMT 2
"Zelfs heb ik dat niet gemerkt" zei Tom lachend. "Lui? Nou dat is nog lang sportief blijven, dus het zit in de genen? Kan je mij ook wat leren, ik kan wel een betere conditie gebruiken" De winkels kwamen in zicht en dus ook de menigte die al rondliep "Dus..welke winkel eerst?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 11, 2007 20:53:15 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'De eerste emt wat interessants?' Ze grijnsde breed. De eerste winkel dus niet, dat waren allemaal zinloze bladen. Ze keer rond en gaf hem ondertussen antwoord op zijn adnere vraag. 'Als je een betere conditie wil, dan moet je maar samen met mij komen trainen. Misschyien kan ik je zelfs wel elren vechten.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 11:29:16 GMT 2
Tom knikte "Daar hou ik je aan, ik kom een keer trainen met je" zei hij lachend. Ook hij keek rond op zoek naar een leuk winkeltje. Zinloze bladen was dus al niks, wat hij las laatste tijd alleen maar nieuws over zwerkbal. Wat hij wel interresant vondt. "Waar is die zwerkbalwinkel? Ben er nog nooit binnen geweest"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 12, 2007 19:19:14 GMT 2
Shirie lachte. 'jij? Ik dacht dat je Engels was. Hoe kan ik dat dan beter weten dan jij?' Ze schudde haar hoofd en pakte zijn hand -een warme gloed verspreidde zich door haar lichaam- en begeleidde hem naar het winkeltje. Eigenlijk was het wel meer dan een winkeltje. De etalage was enorm en toonde zo'n tientallen bezems, bescherming, slurken en andere voorwerpen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 19:22:07 GMT 2
"Werkelijk ben ik duits..." zei Tom toen ze zei dat ze dacht dat hij Engels was. Hij liet zich begeleiden naar de winkel vol zwerkbalspullen. "Wow..dus dat ik daar altijd overheen kijk kan ik niet van mezelf geloven" zei hij verbaast toen hij keek naar de etalage.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 12, 2007 19:24:11 GMT 2
Shirie lachte. 'Nee, ik ook niet. Nou, je wilde handschoenen voor me kopen?' Ze knipoogde naar hem en liep de winkel binnen. Ze werd meteen vrolijk begroet door de eigenaar, die hem goed kende en zijn zoon. De jongen toonde veel interesse voor SHirie, iets wat zij niet deelde. Ze draaide haar hoof weg en liet haar blik gaan over de kleding.
|
|