|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 18:14:51 GMT 2
Er was iets niet goed. Chantal had volgens hem barstende koppijn, en dan kreeg ze ook nog eens gezeur. maar hij durfde er niets van te zeggen natuurlijk.
|
|
|
Post by Merel on Jul 2, 2007 18:15:45 GMT 2
Aylin grijnsde naar Chris. Flora keek naar CHantal. "Ga anders even naar Madame pleistier?" Stelde ze voor.. Nouwja, Ze kon toch moeilijk van alles gaan doen met hoofdpijn. {Als het zo door gaat, gaan onze chars ook dood en ze lopen hier nog gewoon rond.. oke vaag xD }
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 15:35:14 GMT 2
Chantal haalde haar schouders op. "Het is gewoon- hoofdpijn. Geen enge ziekte ofzo" mompelde ze. Ze legde haar hoofd in haar armen en kreunde zachtjes. "Heb ik weer, hoor. Stomme migraine. Het word alleen maar erger van slaaptekort."
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 4, 2007 15:39:56 GMT 2
{Whaha, ja, en dit speelt dan zogenaamd ook nog na dat hele gebeuren xD Spoort niks van hiero o.o} Rebecca keek Chantal nog even bezorgd aan, maar besloot toen om haar maar met rust te laten. Dat was immers het beste medicijn tegen hoofdpijn. Ze keek naar de professor, die aankondigde dat hij begon met de les en ging uitleggen over allerlei ingewikkelde formules.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 15:45:26 GMT 2
{Lekker logisch - volgens mij zit er iets niet goed xD Er kan dus niemand doodgaan in het St Holisto, want dan zit hij/zij hier niet meer- Florian kan wel dood xD} Chantal richtte haar blik op de leraar, maar de enkele woorden die haar brein bereikten drongen niet door. Op één of andere manier stootte de hoofdpijn het af. "Ik denk dat ik maar even naar de leerlingenkamer ga. Ik weet nu al dat ik er morgen spijt van heb, maar hier leer ik ook niks meer van. Verdomde hoofdpijn" mompelde ze. Ze stond op en liep richting de deur, met nog steeds een hand tegen haar slapen gedrukt.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 18:11:45 GMT 2
Hij volgde Chantal met zijn ogen en zuchtte, zou hij achter haar aangaan of zou hij gewoon hierblijven. Deze les was belangrijk maar hij had hem toch zo'n 30 keer gelezen. Hij stond op pleurde alles in zijn tas terwijl hij die over zijn shcouder deed en achter Chantal aanliep. ''Wacht even'' Zei hij hard terwijl hij achter haar aanrende nu.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 18:15:48 GMT 2
Chantal draaide zich vermoeid om en keek naar Manuel, waarna ze haar wenkbrauw optrok. "Waarom? Ik was toch een chagerijn?" mompelde ze, waarna ze zich weer omdraaide en verder liep. Vrijwel meteen kreeg ze spijt van haar woorden. Denk toch eens na over je woorden! riep ze in gedachten voor zichzelf.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 18:18:49 GMT 2
Hij stond abrupt stil. ''Ja, inderdaad'' Zei hij zonder erbij na te dneken. Hij draaide zich weer om. ''Als dit is wat je wilt'' Zei hij, hij liep weer de klas in.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 18:23:19 GMT 2
"Volgens mij wou jij het zo, ik heb jou geen chagerijn genoemd, wel?" zei Chantal. Ze duwde de deur open, terwijl haar hoofd bonsde en de tranen in haar ogen verschenen. Nogmaals, Chantal, denk na over wat je zegt! Woest smeet ze de deur dicht, terwijl de tranen over haar wangen gleden. Ze slikte en liep snel de gang door.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 18:26:36 GMT 2
Hij keek om en kreeg een brok in zijn keel. Hij opende de deur weer en ging stil achterin een hoekje zitten,iets wat hij nooit deed. Hij voelde zich nu nog naarder dan ook. Hij slikte moeilijk en voelde tranen komen. Je gaat toch niet huilen, kom op je bent een man'' Sprak hijz ichzelf toe. Hij zuchtte weer en hield ze in. Waarom moest hij weer iemand kwetsen.
|
|