|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:35:45 GMT 2
Chantal haalde haar schouders op. "Vervelend is zwak uitgedrukt. Maar hij kent me als geen ander, en af en toe kán hij wel een steun zijn. Als hij niet bezig is met lol trappen" mompelde Chantal. Ze zuchtte en keek naar haar knieeën.
"Ik weet niet. Beter voelen dan nu? Onmogelijk". Ze glimlachtte zwakjes en sloot haar ogen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:42:03 GMT 2
Hij trok zijn wenkbrauw op. Nouja, hij had een verrassing voor haar, maar als ze niet wou dan kon het niet anders. ''Dan geef ik het wel aan iemand anders'' Hij hoopte haar wel te overtuigen, hopelijk lukte het.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:49:00 GMT 2
Chantal glimlachtte. "Dus je maakt er een spelletje van, hè? Nou vooruit dan" zei ze. Ze veegde de laatste tranen uit haar ogen en zuchtte. "Ongelooflijk. De laatste keer dat ik gehuild heb was op mijn 11e, en moet je me nú eens zien. Een nieuw record" verklaarde ze.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:50:52 GMT 2
Hij was blij en vrolijk nu. Eindelijk dan. ''Wat maakt jou dat uit dan? Wees blij dat je kan huilen'' Zei hij, hij keek weer naar de hemel. ''Sommige kunnen niet eens huilen'' Zei hij terwijl hij glimalchte, blij dat ze weer iets vrolijker was.
|
|
|
Post by admin. on Jul 4, 2007 19:53:45 GMT 2
"Dat is waar" zei Chantal lachend. Ze zuchtte en keek naar Manuel. "Volgens mij is dit de 3e keer in mijn leven dat ik gehuild heb. Mijn ouders- nou ja, moeder- dachten vaak dat ik niet kón huilen, doordat ik te weinig traanvocht had. Hadden meer mensen in de familie, namelijk". Ze leunde zachtjes met haar hoofd op Manuel's schouder.
En toen was alles weer over, maar opnieuw laat ik het niet gebeuren.
{ben weg}
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 4, 2007 19:55:28 GMT 2
Hij ahd nog nooit gehuild, misschien omdat hij daartegen vocht omdat hij een jongen was. ''Maakt niet uit, je bent zoals je bent liever'' Zei hij zacht en glimlachte even terwijl hij naar voren keek.
|
|
|
Post by admin. on Jul 5, 2007 18:23:47 GMT 2
Chantal grinnikte. "Zullen we hier weggaan? Met zijn tweeën in de gang van voorspellend rekenen is nou niet bepaald de beste plek om te zitten, vind je niet?" zei ze aarzelend. Ze keek naar Manuel - waarbij ze iets naar boven keek - en glimlachtte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 5, 2007 18:25:28 GMT 2
Hij stond op en trok haar zacht mee. ''Waar wil je heen dan'' Zei hij en keek haar even in haar ogen. Daarna glimlachte hij en ze liepen samen door de gangen heen.
{Ik open zo dat topic even waarin ehmm, Manuel iet sgaat doen jah}
|
|
|
Post by admin. on Jul 5, 2007 18:27:34 GMT 2
Chantal haalde haar schouders op. "Geen flauw idee. Zeg jij het maar. Ik vertrouw erop dat het een leuke plek is" zei ze, waarna ze Manuel volgde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 5, 2007 18:31:05 GMT 2
Hij keek haar grijzend aan. ''Je had toch hoofdpijn? Moet je eerst niet gaan ligen'' Zei hij plagend terwijl hij gewoon maar ergens heenliep.
|
|