|
Post by Lisa .. on Oct 29, 2007 20:03:49 GMT 2
Vic sprong van de tafel af en zag Tristan staan. 'Tris! Goeie vriend!' riep hij, vrij hard maar wat kon hem het schelen. Hij sprong op zijn vriend van af en omhelsde deze. [wel op zo'n jongensmanier iets xD] 'Jemig man, waar heb jij uitgehangen?' vroeg hij hem, nadat Vic Tristan een duw tegen zijn schouders had gegeven. Alsof Tristan degene was die maanden weg was geweest.
|
|
|
Post by Merel on Oct 29, 2007 20:06:41 GMT 2
"Ik? Op school.. Helaas,.. Waar anders? Jij was diegene die mij in de steek liet hoor!" Zei Tristan breed grijnsend en omhelsde hem terug, toch blij hem weer eens te zien. [snap je ] "Zullen we maar een oplossing gaan zoeken? Jeroentje kan vast wel even helpen, of heeft jeroentje andere dingen te doen?" Vroeg Tristan grijnzend en stak zijn hand even op als teken van groet.. Beetje laat maar dat boeide niet.
|
|
|
Post by melien on Oct 29, 2007 20:10:13 GMT 2
"Behalve jou afleren me Jeroentje te noemen niet nee." zei Jeroen grijnzend. Hij stond op en ging maar op een tafel zitten aangezien de grond niet zo heel lekker zat. "Voor een oplossing hebben we eerst eens Rebecca nodig denk ik zo." zei hij toen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Oct 31, 2007 17:12:20 GMT 2
Vic keek opgewekt. Zijn ellendige gevoelens waren als sneeuw voor de zon verdwenen. 'Lijkt me wel het handigst Jeroen?' Vic keek hem iets vragend aan, of Jeroen wel zo heette.'Tris! Jij weet vast waar Rebecca is.' Hij greep Tristan bij zijn kraag en probeerde hem daaraan iets optillen. Iets wat totaal mislukte en hij lachend op de grond ging zitten.
|
|
|
Post by Merel on Oct 31, 2007 19:47:20 GMT 2
"Jaa dat weet ik vast wel, denk ik zo.." Zei Tristan nadenkend. "Misschien moet je de leerlingen kamer eens proberen?" Zei Tristan grijnzend. Hij keek omhoog en bedacht wat, waardoor hij Vic niet zag zitten en letterlijk over hem heen donderde.
|
|
|
Post by melien on Oct 31, 2007 21:43:00 GMT 2
"Leerlingenkamer, of meisjesslaapzaal, of jongens wc aangezien die twee spoken nog steeds de meiden wc's onveilig maken, of in de les. Of ergens op zweinstein. Ja, Tris, zo komen we een heel stuk verder." zei Jeroen met een grijns.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 1, 2007 16:23:50 GMT 2
'Wowaaah!' riep Vic, terwijl hij Tristan over zich heen zag donderen. Lachend sprong hij op en bekeek zijn vriend. 'Vind je dat normaal ofzo hé? Doe je dat thuis ook ofzo!' Hij probeerde niet te lachen maar kon er niks aan doen. Met een dikke grijns stak hij zijn hand uit, om zijn vriend overeind te trekken. 'Komaan, we hebben niet alle tijd van de wereld!.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 2, 2007 8:37:53 GMT 2
"Jaa eigenlijk wel ja.. Maar dan zijn mijn poes of mijn moeder de pineut.. Owja tenzij ik bij mijn nichtje ben dan zijn die twee de pineut of mijn oom of tante of zoals laatst het geval was vriendje van Mar.. Jaa dat is bij mij een gewoonte over mensen heen vallen." Antwoorde Tristan droog en pakte Vic's hand om zich overeind te laten trekken. "Jawel joh, álle tijd.. Laten we beginnen in.. De leerlingen kamer?"
|
|
|
Post by melien on Nov 2, 2007 19:20:52 GMT 2
"Echt weer iets voor jou Tristan." zei JEroen grijnzend daarna dacht hij even na. Maar hij kon er niet op komen in welke afdeling Rebecca zat. "In welke afdeling zit Rebecca eigenlijk?" vroeg hij toen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 5, 2007 20:10:11 GMT 2
Vic keek hem gespeeld stomverbaasd aan. Zijn mond viel open en moest moeite doen om niet te lachen. 'Zwadderich nou goed! Wat denk jij dan!' riep hij lachend. Daarna stormde hij het Voorspellend Rekenen lokaal uit, de gang op, richting de leerlingenkamer ingang van Ravenklauw.
|
|