|
Post by Lisa .. on Nov 26, 2007 19:48:39 GMT 2
'Waar jij je mooi in voelt.' antwoordde hij. 'Ik heb niet zo'n verstand van kleren en uiterlijk.' Zelf liep hij al de hele dag rond in een spijkerbroek en een wit shirt met lange mouwen, die ook nog een kleine opdruk had. Hij had geen les gehad en daarom absoluut geen zin gehad in een gewaad.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 26, 2007 22:19:58 GMT 2
'Haha, oké,' zei Rebecca lachend, waarna ze uit Vics armen sprong, hem nog snel een kus op zijn wang gaf en daarna de trap naar de meisjesslaapzaal op snelde. [-skip-] Ze kwam de trap weer af in een witte jurk met zilverkleurige opdruk. Ze maakte even een rondje voor Vic, met een brede grijns op haar gezicht. 'En?' zei ze. i164.photobucket.com/albums/u27/babytazz_keda/Rihanna-tt02.jpg[Maar dan zonder freaky gezicht ^^ xD]
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 27, 2007 9:02:30 GMT 2
Vic had glimlachend afgewacht en keek haar vol bewondering aan, zijn mond moest moeite doen niet open te vallen. Hij stak zijn arm uit naar haar, zij die hij zijn vriendin mocht noemen. 'Rebec, hij is echt prachtig. Loop ik er wel een beetje heel saai bij.'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 27, 2007 18:02:08 GMT 2
Rebecca glimlachte breed, terwijl ze Vics hand pakte en naar hem toe liep. Ze kon het niet laten een kus op zijn lippen te drukken voor ze hem mee trok richting de uitgang van de leerlingenkamer. 'Nou, zo geweldig zie ik er nou ook weer niet uit,' zei ze een beetje verlegen, en ze grinnikte even.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 27, 2007 23:14:25 GMT 2
'Echt wel! Naast jou ben ik gewoon een muurbloem en jij het middelpunt. Maar who care? Want je hoort toch bij mij.' Grijnzend trok hij haar iets naar zich toe en gaf haar een kus. 'Zullen we dan maar?'
[Ooc; volgende post 3 Bezemstelen?}
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 28, 2007 21:52:42 GMT 2
'Nietes! Jij bent knap zonder allemaal make-up enzo,' wierp Rebecca er tegenin. Ze grinnikte even en kuste Vic op zijn wang. 'Mafkees. Is goed, volgens mij zijn we al vrij laat,' zei ze.
[Is goed ^^]
|
|