|
Post by Merel on Nov 5, 2007 20:13:15 GMT 2
"Nou ja zeg.. Zomaar weg lopen! Ik sta hier te praten en ja hoor! Nee ook vooral neit terug komen of reageren zou ik ook niet doen!" Brulde Tristan Vic achterna en ging demonstratief op de grond zitten met zijn armen over elkaar.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 10, 2007 18:45:35 GMT 2
Vic kwam lachend teruglopen en keek naar Tristan. Hij greep zijn vriend vast en sleurde hem mee de gang op. 'Gaan we nou ook nog opstandig lopen doen?' Lachend probeerde hij op een strenge toon te praten. Het moest er wel heel idioot uitzien, kon hem dat wat schelen. 'We gaan nu niet demonstratief lopen doen, we gaan Rebecca zoeken!' beveelde Vic lachend.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 10, 2007 19:03:57 GMT 2
Rebecca klapte het boek van Voorspellend dicht en stopte het weer in haar tas die om haar schouder hing. Ze zuchtte even en liep verder door de gangen, richting het lokaal Voorspellend Rekenen. Ze had er een enorme hoeveelheid huiswerk voor opgekregen, en net de laatste opgaven gemaakt. Ze zuchtte nogmaals en wenste dat deze lesdag voorbij zou zijn, zodat ze rustig in de leerlingenkamer kon zitten, en misschien... Vic eindelijk weer eens zien. Ze miste hem.
Rebecca wilde net een andere gang inslaan toen ze haar naam hoorde vallen in het lokaal van Runen uit de Oudheid. Haar nieuwsgierigheid werd gewekt, en ze liep voorzichtig richting de deur. Toen zag ze Vic. Met een brede glimlach op haar gezicht stond ze in de deuropening.
|
|
|
Post by Merel on Nov 11, 2007 13:04:37 GMT 2
Tristan knipoogde even naar Rebecca toen hij haar zag. "Huh jij gaat moeilijk lopen doen, ja dan ga ik opstandig lopen doen.. Jij gaat Rebecca helemaal lopen zoeken! Kijk, Ík vind haar gewoon in een keer." Zei Tristan en zich loswurmde uit Vic zijn greep. Hij ging naast Rebecca staan en leunde wat tegen haar aan. "Heey Becca.. Er heeft hier iemand je heeeel erg gemist.." Zei hij op drastische toon, alsof het de ondergang van de wereld was.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 12, 2007 9:11:55 GMT 2
Vic dacht dat eerst dat Tristan een grapje maakt, en omdat hij toch met zijn rug naar de deuropening zat/stond, krabbelde hij lachend overeind. 'Tuurlijk, wat denk je zelf. Ik mag dan misschien net zo gek als jou zijn maar daar trap ik dus mooi niet in.' Bij die woorden draaide hij zich om, hij had net de laatste woorden van Tristan gehoord. Hij rolde een keer met zijn ogen maar liep/huppelde/rende daarna op Rebecca af.Hij voelde even een golf van verlegenheid over zich heen komen maar pakte toen een van haar handen zachtjes vast en keek haar glimlachend aan. 'Alles goed?' opende hij voorzichtig.
|
|
|
Post by Merel on Nov 12, 2007 17:24:26 GMT 2
"Nou dan trap je er niet in en zie je je vriendin niet staan." Zei Tristan en grijnsde. Hij deed een stap opzij om Vic er in zekere zin bij te laten. Hij keek met opgetrokken wenkbrauw naar Vic. "Nee hoor vooral geen innige omhelzing, ben ik nog niet gewent ofzo of ben ik ineens een kleuter van 5 die het niet mag zien? Ik ben namenlijk al 6 hoor!" Zei hij en stak zes vingers in de lucht.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 13, 2007 18:51:28 GMT 2
Rebecca glimlachte naar Vic. 'Wat denk je? Nu ik jou zie!' Ze sprong op en omhelsde Vic. 'Ik heb je gemist!' riep ze, blij dat ze hem eindelijk weer eens zag. Ze keek Tristan even aan en schoot in de lach. Ze liet Vic weer los, en zei tegen Tristan. 'Nou, gefeliciteerd met je verjaardag hè!' Daarna keek ze Vic weer glunderend aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 17, 2007 22:42:09 GMT 2
Vic sloeg kort zijn armen om Rebecca heen om haar daarna weer te los te laten. Met de grijns op zijn gezicht ging hij richting Tristan en stompte hem tegen zijn bovenarm. 'Niet zo opscheppen jij. Ik ben al 7! En 6 jarige moeten allang op bed liggen!' Hij schoot in de lach, voor zover dat al niet gebeurd was. Het ging om het idee, het sloeg toch nergens op, Tristan was sowieso al ouder.
Hij draaide zich terug naar Rebecca en sloeg een arm om haar middel. 'Zullen we dit niet laten verpesten door een of andere 6 jarige?' Met een minachtende plagende blik naar Tristan trok hij Rebecca zachtjes mee de gang op.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 14:16:48 GMT 2
"Waarom moet ík al op bed liggen! Die kleuter is ook nog op en is pas 5!!" Zei Tristan en wees verontwaardigd op Jeroen. "Nou veel plezier Dame en Heer, en ik zie jullie -het is de bedoeling vóór morgen ochtend- nog wel weer verschijnen.. Denk ik zo." Riep hij hun na en ging grijnzend op de grond liggen.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 15:46:22 GMT 2
Rebecca keek nog even achterom naar Tristan en stak haar tong uit. 'Nou, en ikke ben lekker al acht jaar,' grijnsde ze, waarna ze haar arm om Vic heen sloeg en met hem mee het lokaal uit liep. 'Ik heb je gemist,' zei ze, en gaf hem een kus op zijn wang.
|
|