|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 18:56:54 GMT 2
'Okee, weltrusten dan grote jongen. Al slaap ik persoonlijk toch liever in een bed!' Lachend stak hij zijn hand op naar Tristan en liep daarna samen met Rebecca de gang op. 'Je wilt niet weten, vraag die kleuter anders maar eens, die zal het wel op een lachwekkende manier kunnen vertellen.' fluisterde hij zachtjes in haar oor. Zachtjes drukte hij zijn lippen op die van haar. Hoe gek hij zich voelde voordat hij haar zag, hoe gelukkig hij nu was.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 19:04:12 GMT 2
Rebecca sloeg haar armen om hem heen en beantwoordde zijn kus. Na een tijdje maakte ze haar lippen weer los van de zijne, en keek Vic glimlachend aan. 'Ik heb niet het idee dat ik veel behoefte heb aan het gebrabbel van onze grote vriend Tristan, als ik ook bij jou kan zijn,' grinnikte ze, terwijl ze even met haar vinger over zijn neus ging, waarna ze hem weer een kus gaf.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 19:38:37 GMT 2
Hij voelde haar lippen en hij kon zijn geluk niet meer om. 'Had je dat trouwens gehoord of gelezen? Van die gekke Zwadderaars die de Grote zaal hadden gebombardeerd met flyers voor een van hen. Schijnt muzikaal te zijn en gaat nog optreden ook.' Even zweeg hij en keek haar met een twinkeling in zijn ogen aan. 'Enik vroeg me af of je misschien zin had om daar samen heen te gaan? Als het niks is kunnen we altijd nog terug?' Afwachtend keek hij haar aan.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 20, 2007 18:45:25 GMT 2
'Natuurlijk! Gezellig. En ook al is de muziek niets, dan is het nog altijd leuk om samen er heen te zijn,' zei Rebecca breed glimlachend, waarna ze Vic nog een kus gaf. 'Ik heb je echt gemist. We hebben het ook zo ongelooflijk druk de laatste tijd!' verzuchtte ze. 'Maar nu heb ik weer iets om naar uit te kijken,' voegde ze er glimlachend aan toe.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 21, 2007 21:25:46 GMT 2
'Precies. Veelste druk. Druk, druk, druk. Maar nu gaan we heerlijk samenzijn.' Glimlachend keek hij haar aan. Zachtjes liet Vic haar hand los, bukte iets en tilde Rebecca daarna op, zijn armen ondersteunde haar knieholtes en rug. 'Zo. Ready to go? Of moet je nog eerst langs de leerlingenkamer?' Met een speelse blik keek hij haar aan.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 21:33:28 GMT 2
Rebecca glimlachte breed, en sloeg haar ene arm om Vics schouders heen. 'I'm ready to go, zodra ik dit stomme schoolgewaad even uit heb mogen trekken - in de slaapzaal,' voegde ze er op het laatste moment aan toe, omdat het anders een beetje raar klonk. Ze grinnikte even en plukte aan het gewaad met haar andere hand.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 21, 2007 21:47:49 GMT 2
'Oke, dan gaan we eerst langs de slaapzaal/leerlingenkamer en dan meteen door naar de 3 Bezemstelen? Ik wil eigenlijk niets missen?' Lachend liep hij richting de trappen, met Rebecca nog steeds in zijn armen. Even bleef Vic staan en gaf haar zachtjes een kus.
[Leerlingenkamer/slaapzaal in zelfde topic'?]
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 21:51:30 GMT 2
[Na, kunnen we ook wel gewoon overslaan ^^ xD]
'Klinkt goed,' zei Rebecca. Ze gaf hem ook nog een kus, en legde haar hoofd even tegen zijn schouder aan. 'Misschien heb je liever dat ik zelf loop?' zei ze na een tijdje lachend. 'Ik bedoel, ik vind het niet erg dat je me draagt hoor,' voegde ze er grijnzend aan toe.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 21, 2007 22:01:30 GMT 2
'Nah, dit is veel leuker. Zo weet iedereen tenminste dat je bij mij hoort.' Plagend stak hij zijn tong uit, negeerde de rare blikken van enkele tweedejaars en wachtte op een trap.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 22:17:10 GMT 2
Rebecca lachte. 'Oké, wat jij wil,' grijnsde ze. Ze kreeg half de slappe lach toen ze de blikken van de tweedejaars zag. 'Wat zal ik aantrekken?' vroeg ze hem, plotseling heel serieus, om raad.
|
|