|
Post by Madjic on Jun 10, 2007 12:33:20 GMT 2
Roc knikte. "Nou ja, je mag er van mij part iets aandoen. Ik zal je niet tegenhouden. Maar personelijk denk ik dat het vrij weinig zin heeft."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 10, 2007 14:19:33 GMT 2
Shirie blade haar vuisten. Lupin haalde diep adem. 'Je hebt nooit de kans gekregen om me te vragen te blijven. Dat weet ik. Ik snaop dat je boos bent.. maar... kunnen we heir neit over praten?' 'En dan wat?' Shirie draaide zich kwaad naar hem om. Hem zien deed meer pijn dan ze kon zeggen. Ze leek op hem.... 'Wil je opeens iedereen erover vertellen ofzo? HEt zou me verbazen. Je zal wel op mijn moeder lijken! Je schaamt je gewoon.' Terry staarde haar verbijsterd aan. 'Wat vertellen?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 16:47:11 GMT 2
Tristan en Mariël keken verbaast van de leraar naar Shirie en naar de rest. Ze snapte er beide helemaal niks van. Tristan tikte zachtjes op Tyra haar schouder. "Waar gaat dit over?" Vroeg hij zachtjes aan haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 10, 2007 19:18:51 GMT 2
Tyra keek op. 'Geen idee, maar deze heir weet eht wel!' Ze gaf Miquel nijdig een stomp. Hij keek even op, grijnsde breed en keek toen weer naar Shirie. Hij was benieuwd hoe ze ging reageren... Terry keek naar Evan. Snapte hij het? Lupin schudde zijn hoofd. 'Natuurlijk schaam ik me niet. Waarom zou ik? Ik bedoel, je ebnt... je bent... perfect.' Shirie snoof. dat was dus niet wat ze wilde horen!
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 20:56:01 GMT 2
"Het wordt een beetje griezelig nu" zei Evan en keek verbaasd naar Terry "Volgens mij gaat het om.. persoonlijke dingen. Maar ik kan het ook mis hebben"
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 18:43:53 GMT 2
Carmen keek met opgetrokken wenkbrauw naar het schouwspel. "Heel vreemd." Ze kreeg een vaag vermoeden wat het zou kunnen zijn. Maar aan Roc te zien was zijn vermoeden groter. Roc ogen werden namelijk verdacht groot en zijn mond ging open staan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 22:33:44 GMT 2
'Ik bedoel...' 'Ik weet wat je bedoelt!' Siste Shirie tegen de professor. Terry keek haar geschrokken aan. Ze zopu moeten nablijven tot ze van school ging als ze zo door ging! Ze wierp een blik opo Tyra, maar die leek te boos te zijn op Miquel en hij tevreden met zichzelf om het op te merken. Lupin keek naar de grond. Hij leek neit meer te weten wat hij zeggen moest. Shirie voelde zich neit trots en voelde ook neit de voldoening die het had meoten geven. Opeens zag ze weer haar klasgenote, die naar haar keken. Ze slikte.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 22:45:27 GMT 2
Carmen leunde rochting Roc. "Zou het niet verstandiger zijn als ze dit.... gesprek ergens anders voort zette? Ik bedoel, dan weet niet de halve school het binnen 3 uur." Roc knikte en keek Shirie aan. "Dat zou verstandig zijn, maar wie zegt dat zij wilt praten."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 22:50:24 GMT 2
Shirie slikte. Ze keek naar de grond. Ze voelde zich wanhopig worden. Ze wilde neit praten, maar neit praten... 'Waarom zou ik die zeventien jaar moeten vergeten...' 'Je hoeft niks te vergeten...' 'Waarom verwacht je dan dat ik hier blijf en met je zou praten!' Shirie brulde dat en voelde hoe haar keel dichtraakte. Ze probeerde de brok door te slikken, maar het ging niet. De tranen vochten, maar zij was sterker.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 22:59:45 GMT 2
Roc keek de andere aan. GIng niemand haar nou bijstaan? Wist niemand haar verhaal? Hijzelf kende haar niet zo goed, maar hij wilde haar ergens mee helpen, maar hoe? "Waarschijnlijk omdat jij zijn kant van het verhaal niet kent." Zei Carmen ineens hardop. Ze keek Shirie doordringent aan.
|
|