|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 0:06:38 GMT 2
Shirie trilde als een rietje. Ze stond voor de deur van het lokaal. Ze wensde dat ze neit de eerste was... als hij haar alleen zag en haar naam zou vragen... zou hij haar herkennen? Ze slikte en een ijskoude rilling liep over haar rug. Ze sloot haar ogen en opende de deur. Ze was neit alleen. Ze zag Terry en de tweeling Mycaro al zitten. Ze verstijfde. Professor Lupin stond voor zijn bureau. Hij lijkt sprekend op die foto... Hij was weliswaar wat ouder, maar niet erg veranderd. Zou hi haar herkennen? Haar nieuwsgierigheid won het van haar angst en ze stapte naar binnen. De leraar keek op en glimlachte verbaasd naar haar. Herkende hij haar?
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 0:21:43 GMT 2
Carmen liep het lokaal binnen, op de voet gevolgt door Roc. Ze gingen naast elkaar ergens zitten. Roc tuurde nieuwschierig het lokaal rond en liet zijn blik even op hun leraar vallen. Carmen staarde afwezig voor zich uit en tekende zonder te kijken met haar nagels op de tafel. MNet haar vrije hand ondersteunde ze haar hoofd. Roc knikte nog naar de rest als hun blikken elkaar toevallig kruiste.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:03:49 GMT 2
Terry zag Shirie en zwaaide. 'Hey, Shin! Kom hier zitten!' Tyra keek haar vreemd aan. 'Shin? Hoe maak je van Shirie nou Shin?' Terry grijnsde. 'Afkorting van Ashinta, Ty! Hahaha, waar is je verbeelding? Okeej -ze alchte- laat ik eerlijk zijn. Ik heb die naam ook neit bedacht. Ik hoorde dat haar vriednen op haar eigen school haar zo noemen!' Shirie had stilletjes weg willen sluipen, maar nu stopte ze- haar hart, haar adem, practisch alle lichaamsfuncties. Lupins ogen werden groot. Haar staarde haar, bewgingloos aan. Alles om hen heen leek te verwdijnen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:08:31 GMT 2
Roc keek van Shirie naar de Prof en weer terug. "Ok." Mompelde hij zacht. Perongeluk stootte hij Carmen aan, die bijna van haar stoel viel van schrik. "Kijk uit, man!" Zei ze nijdig en keek naar de andere. "Was dat dan he? Hoezo spanning."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:13:13 GMT 2
Profeesor Lupin wilde wat zeggen, maar Shirie draaide hem de rug toe en liep snel naar Terry toe. Eigenlijk was ze boos op har, maar hoe moest zij nou weten, dat ze Shirie zojuist had verraden? Misschien had haar uiterlijk hem kunnen verwarren, tenslotte, had hij haar nog nooit gezien. Maar de naam.. haar mdoer heette Ashinta. De vrouw met wie hij een kind had gekregen.. Ze rilde over haar hele lichaam en weigerde hem aan te kijken. Dus hij wist het. Nou en? Zij wist eht toch ook? Vreemd goenoeg, ontging dit alles Tyra, maar was het Miquel die eht doorhad. Hij draaide zich om naar Carmen. 'Is die Black een dom schaap of wat?' vroeg hij haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:27:42 GMT 2
Carmen keek verwart rond. "He? Wat heb ik nu weer gemist?" Ze had alleen maar meegekregen dat Lupin en Shirie elkaar zo vreemd aankeken. Ze zuchtte. "Fijn, ik mis ook altijd de dingen die van belang zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:31:54 GMT 2
Miquel grinnikte en knipoogde. 'Snap je eht niet? Kijk maar eens goed!' Hij draaide zich om en gaf zij zus een duw. Die kwam verschrikt overeind. Ze was bijna ingedommeld. Terry glimlachte naar Shirie, maar bestudeerde toen haar gezicht. krijg nou wat, dacht Shirie, je hebt door dat er wat aan de hand is... Shirie produceerde een flauwe glimlach. 'Wat zit jij nou vreemd te kiken, Zwartje?' Terry lachte om die bijnaam. Dat deed ze al sinds ze klein was. Het was lang gelden dat Shirie haar o ahd genoemd. Ze wierp een schichtige blik op Lupin. Die stond nog steeds roerloos tegen eht bureau aan, zijn blik hangend op haar. Ze keek weg. Wat moest ze anders?
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:36:02 GMT 2
Carmen keek naar Shirie en Terry, en naar Lupin. Ze haalde haar schouders op. "Wat nou? Ik zie er niets aan." Ze zag wel iets, maar niet iets wat ze kon plaatsen. Roc grinnikte. "Lukt het Carmen?" Hij wist dat ze mensen vroeger nog wel eens bestudeerde, maar nooit zo opvallent.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 1:41:45 GMT 2
Miuel knikte. Dan zou hij het maar voor zich houden. Shirie wist zelf neit eens dat hij eht wist. Ze had haar horen praten tegen haar kat. Dat deed ze vaak. Dat beest leek wodner boven wonder haar nog te begrijpen ook... Terry zag professor Lupin kijken. 'Waarom kijkt hij zo naar je?' vroeg ze Shirie zacht. Die haalde haar schodeurs op. 'Misschien vindt hij me wel interessant, omdat hij nog nooit iemand als mij heeft gezien,'antwoordde ze luid. Miquel kromp ineen. Oh.. die was echt gemeen!
|
|
|
Post by Madjic on Jun 9, 2007 1:45:45 GMT 2
Carmen trok een wenkbrauw op. "Ja, geloof je de helft van de onzin die je uitkraamt?" Roc schudde lachent zijn hoofd. "Ja, je bent een ware koningin."
|
|