|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 23:04:41 GMT 2
Shirie keek Carmen aan. Haar ogen waren bijna zwart. Lupin keek op. 'Het is al goed, mevrouw Loir, dit... is iets, ehm... ' Hij kwam neit uit zijn woorden. Shirie wierp een vernieitgende blik op Carmen. hij gezicht vertrok van woede. 'ik hoef zijn verhaal neit te weten! Waarom zou ik?' Uitdagend keek ze van Lupin naar Carmen. Had hij nog iets te zeggen? Maar hij zweeg. Terry staarde naar het tafelblad. 'Misschien als je naar hem luisterde...' opperde ze zachtjes. Shirie keek geschokt naar Terry.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 23:12:57 GMT 2
Carmen stond op. "Dus dan beschuldig je hem maar alleen op wat jij denkt? Both sides of the story! Dan kun je pas oordelen." Roc knikte instemmend.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 23:25:26 GMT 2
Shirie balde haar vuisten. 'Moet ik een verhaal aanhoren? Ik zal jou er een vertellen!' Ze wierp over haar schoduer een vuile blik naar Lupin. 'Ik hoop dat ik je neit te schande maak.' Ze keerde zich voor de klas en sprak luid en duidelijk. 'Als ijn oduers getrouwd waren, dan zou ik Shirie Lupin hebben geheten.' Ze maakte een buiging. 'Je bent geen vader. Je bent een onbekende!' Ze stormde de klas uit voor iemand haar kon tegenhouden. Lupin staarde haar na met open mond. Zijn tranen werden nat en hij boog zich over zijn bureau. Hij liet in zijn stoel zakken en sloeg zijn handen voor zijn gezicht. Terry slikte. 'Dat is waar ook. Shirie heeft haar vader nooit gekend... Dus... dat was u...' Ze keek naar Lupin, maar die maakte geen geluid. Zijn schouders schokten licht.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 23:28:18 GMT 2
Carmen zuchtte. "Nou, zeg. Ik snap dat ze boos is. Maar overdrijft ze niet een klein beetje?" Zei ze voorzichtig. "Ik bedoel, ze kan toch met hem praten...... U kan toch met haar gaan praten bedoel ik." Gerstelde ze zich snel.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 23:38:20 GMT 2
Lupin schude licht zijn hoofd. Hij keek op, wreef een taan weg en keek haar, met ogen die identiek waren aan die van Shirie. 'Het is... ik snap het wel. Ze heeft gelijk. Ik ben geen vader. Welke vader laat zijn nog ongeboren kind nou in de steek om haar zelfs nooit op te zoekn of zelfs maar van zich te laten horen?' Terry keek hem aan. Haar ogen traanden ook. Ze voelde mee emt zowel haar leraar als met Shire, die ze al zolang kende. Ze stond op, maar wist neit wat te doen. Miquel keek triomfantelijk naar Tya. Die was in shock. 'Wist ij dat?' vroeg ze zacht aan Miquel. Die knikte. 'Ik heb haar horen praten emt, je geloofd het niet, met Draconic Malfoy! Ze vertelde hem over haar vader en heeft volgens mij zelfs staan huilen. Ik wist niet eens dat ze dat kon...' Lupin kwam voereind. 'Jullie mogen gaan, als jullie willen,'zei hij zwak.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 11, 2007 23:40:56 GMT 2
Roc zuchtte en keek Carmen aan. "Wilt U dat we U alleen laten Proffereur?" Vroeg Carmen toen zacht. Ze had medelijden met de man.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 23:46:37 GMT 2
Lupin knikte, schudde zijn hoofd en haalde toen zijn schouders op. Terry liep naar de man toe en bleef voor zijn bureau staan. Ze zou hem neit alleen laten nu. Tyra en Miweul eken elkar aan. ze knikten gelijk, liepen naar de deur, draaiden zich tegelijk om, zeiden in koor :'Tot mrogen professor', en vertrokken. Lupin leit zich op zijn stoel zakken. 'Hoe had ik ooit zo'n fout kunnen begaan?'Vroeg Lupin aan niemand in het bijzonder.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 8:47:12 GMT 2
Evan stond ook houterig op en begon richting de deur te lopen, nog steeds blikken over zijn schouder werpend naar Terry. Waarom ging ze niet mee?
|
|
|
Post by Madjic on Jun 12, 2007 18:45:04 GMT 2
Carmen stond twijfelent op. "Ik vind het niet uw schuld, professor." Zei ze toen en liep na nog gedag gezegt te hebben het lokaal uit. "Misschien ligt het aan u beiden." Zei Roc bedenkelijk. "Ik bedoel, zij gaf u ook niet echt een kans."
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 12, 2007 22:13:38 GMT 2
Lupin keek op. 'Je oom heeft me vaak ervan beschuldigd dat ik me te veel zorgen maakte. Zoveel zelfs, dat ik daar anderen mee pijn doe.' Hij keek naar Terry. Die voelde een schok. Haar oom, Sirius Black... Lupin draaide zich om naar Roc. 'Misschien heeft ze schuld. En dat is haar bestaan. Kan iemand haar daarvan de shuld geven?' Hij schudde zijn hoofd. 'Ik wou dat ik eerder met haar had kunnne praten...' 'Misschien dat iemand anders met haar kan praten en haar kan overtuigen dat ze naar u moet luisteren. Dat is eht minste dat ze kan doen!' Terry balde haar vuisten. Haar oom en haar leraar waren goede vriednen geweest. Ze moest hem helpen.
|
|